Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suominainen on niin tyly ja ylimielinen ulkonäöltään vaatimattomampaa miestä kohtasin?

Vierailija
07.06.2024 |

Pitää olla se iso leuka, iso nenä ja pituutta väh. 1.8 metriä, että saisi edes ystävällistä kohtelua ihmiseltä ihmiselle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vääriä henkilöitä. Kai osa on ihan ystävällisiä. Ehkä moni kiusaa naisia tai sanoo jotain tyhmää, osa vetäytyy, ellei ole itse se töksäyttäjäneito. Ehkä naisetkaan ei saa miehiltä aina hyvää kohtelua.

Monet tytöt kiusaavat usein nauramalla ns. "coolien" kiusaajapoikien nöyryyttämisten uhreille läpi koulutaipaleen. Onhan tämän kaikki nähneet. 

Vierailija
22/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se sama nainen on saanut pakit paremman näköiseltä mieheltä. Purkaa tuntojaan sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole kokenut juurikaan vastaavaa. On oikeastaan hieman hämmentävääkin, että enemmän minä lyhyehkönä (= pyöristäen noin 166cm)  olen saanut osakseni muilta miehiltä ennakkoluuloja ja muka hauskoja huomautuksia ja viiltäviä sivalluksia, joilla on enemmän ja vähemmäm suoraa haluttu viitata pituuteeni. 

naisena täytyy sanoa että leveimmän hymyn on minulta lenkillä saanut lyhyehkö (minuakin lyheympi) juoksulenkillä ollut mies joka vain hymyili niin valloittavasti että ei voinut kuin hymyillä takaisin. Ja hymy oli aito ei mikään irstas irvistys. Tollanen piristävä arjeen kohtaaminen.

Että milläs ilmeellä se ap seikkailee ulkona naisia kyräillen?