Miten saada miesystävä eroamaan vaimostaan?
Ollaan puhuttu tästä paljon, mutta lopullista päätöstä miesystävä ei millään meinaa saada aikaan. Kai sillä jotain tunteita edelleen on. Turhauttaa. Onko neuvoja?
Kommentit (36)
Joo, on neuvo! Kun mies nukkuu niin kirjoita mustalla permanent markerilla sen takapuoleen, että x x (sinun nimesi) kävi intiimisti täällä ja nuoli etupuolta kohti. Takamukseen siksi, ettei mies huomaa itse tekstiä ja yritä poistaa sitä.
Ei meillä mitään tunteita enää ole ja minullakin on uusi mies. Mies ei halua erota. Koita nyt jollain saada se itsellesi jotta minäkin pääsen kunnolla elämään uuden mieheni kanssa.
Neuvoni: Unohda tämä mies ja etsi itsellesi sinkku mies. Ja lisäksi ilmoita suhteestasi miesystäväsi vaimolle. Hänellä on oikeus tietää millainen paska pettäjä mies hänellä on.
Kirjoitat vaimolle nimettömän kirjeen tai voithan soittaa suoraan ja täräyttää miehen
Kerrot tietysti vaimolle, hän osaa tehdä päätöksen vaikkei ukkosi osaakaan.
Jos ei sitä puhumalla viikossa saa, niin moista miestä ei kannata kauempaa katsella.
Sano että oot raskaana hänelle, niin ne muutkin muijat huijaa miehen itselleen ja pakottaa naimisiin. Terkkuja vaan E:lle
Otat jollain tavalla yhteyttä vaimoonsa ja kerrot koko jutun. Vaimonsa tekee päätöksen ja saat pitää hyvänäsi sen kultakimpaleesi joka tulee tekemään sinulle jossain vaiheessa saman kuin teki vaimolleen kanssasi.
Vanha sääntö: jos pettää yhtä, pettää myös toista jne. Tämä pätee, kokemusta on.
Joo mäkin erehdyin tohon tyyppiin. Harmitti muka sitten kun sanoi ensin että hän jättää sen toisen, meinasi viestillä mutta sanoin että naamatusten pitää... no meni sitten jättämään ja oottelin... no menin ovelle ja siellähän se nainen oli ja mies sanoi ettö pitihän mun tietää ettei tää oo mitään vakavaa🤣 no, myöhemmin tajusin että väistin luodin. Se mies oli vuotta myöhemminkin suoli24 treffisivuilla.
Älä anna sille ennenkuin avioero on varma. No kiima se aina voittaa joten koita kestää.
Yhteydenpito katki ja uutta kohti. Minä en kahta viikkoa ehtinyt kun oli saanut oksennettua lopullisen erohalunsa.
Syytti vielä minua kun eronsa meni rumaksi, koska oli joutunut mun takia kiirehtimään 😄 Joo, tuleehan se kiire kun ensin monta kuukautta jänistää ja sitten onkin yhtäkkiä aika loppu.
Mikä siinä miehessä muka on niin ihanaa?
Ei hän halua parisuhdetta kanssasi. Tai sitten hän on pelkuri
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat vaimolle nimettömän kirjeen tai voithan soittaa suoraan ja täräyttää miehen
Ei se mies ainakaan sen jälkeen sinun kanssasi jatka
Sinä olet vain säätö, et mitään muuta. Tuskin eroaa.
Eroa itse ihmisestä, joka vain vedättää sinua.
Oletko tutustunut klassikkomieheen, olemme juuri eroamassa, usko tai älä, ei ole eroamassa.