Olen koko ikäni pelännyt avaruusolioita
Hei kaikille. Olen pelännyt melkeen koko ikäni maan ulkopuolisia olentoja ja pelkkä kuvan näkeminen on saanut pelon väristyksiä pitkin koko kehoa mutta nyt on tapahtunut jokin muutos asiaan. Näin viimeyönä unen jossa pääsin juttelemaan tällaisen olennon kanssa mutta se lähestyi minua avaruuspuvussa ja kypärässä ja kypärän lasin läpi näin sen silmät jotka oli isot ja mustat ja iho oli erikoisen värinen ehkä harmaa/vihertävä/violetti? En pelännyt sitä juuri ollenkaan koska asu toi turvaa kun muistutti ihmistä. Kyselin häneltä tosi paljon kysymyksiä ja hän vastasi niihin ja yöllä olin ihan innoissani että nämä asiat minun pitää aamulla muistaa koska sain niin paljon tietoa mutta kuinka kävikään herätessäni, no en muistanut keskustelusta juuri mitään. Hän kertoi muunmuassa miten pystyy saamaan aluksen näkymättömäksi ja kun kysyin voiko tehdä lentokoneen näkymättömäksi hän vastasi siihenkin mutten muista mitä. Mietin että voiko hän lukea ajatuksiani ja kysyin sitä häneltä ja hän vastasi että tietenkin. Olento oli pienikokoinen ja ellen ihan väärin muista niin hän olisi halunnut kotiin. Miten tällaiset keskustelut voi muistaa aamulla parhaiten? Herään kelloon joten siinä katoaa monesti unesta muistot kun nousen sitä sammuttamaan? Itselleni tuo viimeyön uni oli aika käänteentekevä tilanne koska uskalsin puhua hänen kanssaan ja haluaisin myös muistaa että mitä puhuimme. Kysyin häneltä myös että onko teillä Jumalaa mutten muista vastausta (tyhmä kysymys ehkä koska Jumala on tietenkin kaikkialla mutta olisin halunnut tietää mitä tuo olento asiasta tiesi/ajatteli) ..miten siis te muut muistatte yöllisiä keskusteluja ja unia?
Kommentit (12)
Jos yhtään helpottaa niin fyysisesti niitä ei ole olemassa. Olen joskus itsekin nähnyt ufounta. Äitini on myöskin nähnyt ja oli aika peloissaan sen jälkeen.
Olisiko unessa paljon palstan asioita? Kuulostaa siltä. 😅
Hieno uni kyllä! Olen joskus nähnyt myös sellaisia unia joissa saa opetusta tai keskustelee jonkun kanssa. Ajattele uniasi rauhassa, ne ovat usein mieleenpainuvia kokemuksiakin.
Ne luo mediassa tarkotuksella uhkakuvaa niistä, jotta te oisitte valmiina sotimaan niitäkin vastaan haha
Greyrotu taitaa olla yleisin mistä niitä uhkakuvia luodaan ja niiden sanotaan myös sieppaavan ihmisiä
Niitä on lukuisia muitakin, mitkä on ystävällisiä, on myös ihmisen näkösiä
Pelättävää ei ole. On pahiksia ja hyviksiä, riippuu miltä tasolta tulee. Tietenkin voi olla varovainen. On myös toisena esiintyviä ja muotoa muuttavia henkiolentoja. Joskus joku olento ilmentää ihmisten / muiden tekoja tai asioita. Ja psyykkinen käsityskykymme havaitsee viestin. Olen kokenut nuorempana hyökkäyksiä, koska energiakentässä taisi olla muutama aukko tms. On hyvä yrittää keksiä tapoja suojata itseään, jos aistii energioita, tuli se ihmisistä tai itsestä, muista.
Oletteko varmoja että uni oli unta? Nuoruudessani minulle sattui kumma tapaus. Näin unta että olin avaruusaluksessa ja siellä oli humanoideja ja tuttuja ihmisiä kylästä, jossa asuin. Seuraavana päivänä tapasin näitä kyläläisiä, kun oli pieni kylä kyseessä lähes kaikki tunsivat toisensa, ja kaikki, jotka näin kylällä, kertoivat nähneensä ihan samaa unta ja nähneensä minut siellä aluksilla myös. Mietimme pitkään oliko kyseessä kollektiivinen uni vai oliko tapahtuma totta. Ulkopuolisille emme uskaltaneet puhua, ettei olisi tullut foliohattu -leimaa.
Nämä olennot eivät tule mistään planeetoilta, vaan toisesta ulottuvuudesta. Ne ovat siis henkimaailman olentoja. Olen itse näiden kanssa tekemisiin joutunut, kunnes Jeesus vapautti niistä, kun tulin uskoon.
Nämä olennot vain esiintyvät avaruusolentoina. Mutta saatana, langennut enkeli, joka kapinoi Jumalaa vastaan ja joka heitettiin ulos Jumalan valtakunnasta, on niiden johtaja.
Raamattu mainitsee, että avaruudessa on pahuuden henkiolentoja ja että saatana on ilmavallan hallitsija, eli se vaeltelee joukkoineen paitsi maan päällä niin myös avaruudessa, eksyttäen ihmisiä, jotta ihmset eivät pelastuisi, vaan uskoisivat valheita. Ne toimivat näin, koska ne ovat kapinassa Jumalaa ja ihmisiä vastaan, sillä pelastuminen kadotuksesta ja yhteys Jumalaan on tarjolla vain ihmisille, mutta ei langenneille enkeleille.
Vierailija kirjoitti:
Pelättävää ei ole. On pahiksia ja hyviksiä, riippuu miltä tasolta tulee. Tietenkin voi olla varovainen. On myös toisena esiintyviä ja muotoa muuttavia henkiolentoja. Joskus joku olento ilmentää ihmisten / muiden tekoja tai asioita. Ja psyykkinen käsityskykymme havaitsee viestin. Olen kokenut nuorempana hyökkäyksiä, koska energiakentässä taisi olla muutama aukko tms. On hyvä yrittää keksiä tapoja suojata itseään, jos aistii energioita, tuli se ihmisistä tai itsestä, muista.
Tietämyksessäsi on paha aukko ja olet saatanan niellyt valheen karvoineen päivineen, jos uskot hyviin avaruusolentoihin.
Seuraavaksi kysäse anaalikoettimen tarkoitusta
Ne tulee ja vie meidät toiseen ulottuvuuteen oletko valmis.
Minä taas olen aina toivonut, että hakisivat minut täältä jo pois.