Kyllä mulla on ihana mies (hääpäiväasiaa)!
Meidän 5-v hääpäivä lähestyy, ja nyt meillä on varattuna tuohon ajankohtaan 2 yötä Haikon kartanon kylpylähotelliin, jossa tav. altaiden, kuntosalin ja höyryhuoneiden lisäksi on vielä mulle 1½h vartalohoito, kasvohoito ja hieronta, miehelle joku erityinen miesten kasvohoito+päähieronta juttu ja vielä tav. hieronta. Pakettiin kuuluu myös molempina iltoina 3 ruokalajin menu niiden ravintolassa ja aamiaisbuffetit.
Olen sanaton. Kun malttais odottaa vielä 2 viikkoa...Me ollaan oltu siellä kerran aikaisemmin ja siellä on ihan huippua.
Kommentit (3)
Tiesinhän minä, ettei tällaiset aiheet ihan hirveästi kerää kommentteja av:lla. Olin vain niin innoissani kun mies soitti töistä ja kertoi asiasta, että oli pakko jollekin saada sanottua.
Asiaa parantaa vielä se, että lapsillekin on järjestetty hoitaja. Äitini tulee meille hoitamaan kahta lastamme noiksi päiviksi.
Fiksu mies muistaa nämä asiat. Samalla tavalla meillä varaillaan kaikki lomat, kohta otan h-kierukan, joka lopetti vuotoni kokonaan ainakin edellisellä kerralla. Sitten on taas vapaata siitäkin riesasta.
Onnea, vaikka johan teillä jo onkin!