Auttakaa mua lopettamaan mässäily nyt!!!
Eilen söin vähemmän, tänään oon 2 h aikana ahminu, pähkinöitä, jäätelöö, fasupaloja, omenan, nyt on saatava stoppi!
Kommentit (13)
Tee itsellesi orgasmi. Olet edes sen ajan napostelematta - nautit kuitenkin!
Täällä sama: syön tylsyyteen, iloon, suruun, joka tunnetilaan.
Suolaista, rasvaista ja makeaa. 🙈
Jos tekee mieli herkutella, sen sijaan juot vettä ja sitten teet 30 punnerrusta.
Syö kahdesti päivässä kunnolla itse tekemääsi kasvispitoista ruokaa. Aamuisin puuroa, kananmuna ja hedelmä. Iltaisin rahkaa ja pähkinöitä. Näiden lisäksi et jaksa mässätä ainakaan pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee mieli herkutella, sen sijaan juot vettä ja sitten teet 30 punnerrusta.
Punnerrus ei ole kivaa; runkkaus on.
Vierailija kirjoitti:
Syö kahdesti päivässä kunnolla itse tekemääsi kasvispitoista ruokaa. Aamuisin puuroa, kananmuna ja hedelmä. Iltaisin rahkaa ja pähkinöitä. Näiden lisäksi et jaksa mässätä ainakaan pidemmän päälle.
Kauheen monet ei syö vaan kahdesti päivässä ja jos syövät niin eivät välttämättä juuri aamu ja iltapalaa. Tuo vaan lisää ahmimishimoja
Minä aloitin pari viikkoa sitten herkuttelulakon. Tänään teki kaupassa tiukkaa olla ostamatta karkkia tai jätskiä, ostin mustikoita, satsumia ja nektariineja.
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitin pari viikkoa sitten herkuttelulakon. Tänään teki kaupassa tiukkaa olla ostamatta karkkia tai jätskiä, ostin mustikoita, satsumia ja nektariineja.
Minulla on sama tilanne. Pari viikkoa olen sinnitellyt etten osta karkkia. Ostin marjoja ja omenoita. Jätin kahvista sokerin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen monet ei syö vaan kahdesti päivässä ja jos syövät niin eivät välttämättä juuri aamu ja iltapalaa. Tuo vaan lisää ahmimishimoja
Tarkoitin kyllä että kahdesti päivässä kunnon ruokaa ja lisäksi aamu- ja iltapala. Vai luulitko, että mainitsemani rahka on itsetehtyä ja kasvispitoista?
Katso videoita esim. tukkeutuneista verisuonista, pallolaajennuksesta ja ohitusleikkauksesta. Sitten kuvittele itsesi operaation kohteeksi.
Miten pois tuosta?