Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua lopettamaan mässäily nyt!!!

Vierailija
07.06.2024 |

Eilen söin vähemmän, tänään oon 2 h aikana ahminu, pähkinöitä, jäätelöö, fasupaloja, omenan, nyt on saatava stoppi! 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pois tuosta?

Vierailija
2/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ulos kävelemään. Nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi orgasmi. Olet edes sen ajan napostelematta - nautit kuitenkin!

Vierailija
4/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama: syön tylsyyteen, iloon, suruun, joka tunnetilaan.

Suolaista, rasvaista ja makeaa. 🙈

Vierailija
5/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee mieli herkutella, sen sijaan juot vettä ja sitten teet 30 punnerrusta.

Vierailija
6/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kahdesti päivässä kunnolla itse tekemääsi kasvispitoista ruokaa. Aamuisin puuroa, kananmuna ja hedelmä. Iltaisin rahkaa ja pähkinöitä. Näiden lisäksi et jaksa mässätä ainakaan pidemmän päälle.

Vierailija
7/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee mieli herkutella, sen sijaan juot vettä ja sitten teet 30 punnerrusta.

Punnerrus ei ole kivaa; runkkaus on. 

Vierailija
8/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö kahdesti päivässä kunnolla itse tekemääsi kasvispitoista ruokaa. Aamuisin puuroa, kananmuna ja hedelmä. Iltaisin rahkaa ja pähkinöitä. Näiden lisäksi et jaksa mässätä ainakaan pidemmän päälle.

Kauheen monet ei syö vaan kahdesti päivässä ja jos syövät niin eivät välttämättä juuri aamu ja iltapalaa. Tuo vaan lisää ahmimishimoja

Vierailija
9/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin pari viikkoa sitten herkuttelulakon. Tänään teki kaupassa tiukkaa olla ostamatta karkkia tai jätskiä, ostin mustikoita, satsumia ja nektariineja.

Vierailija
10/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitin pari viikkoa sitten herkuttelulakon. Tänään teki kaupassa tiukkaa olla ostamatta karkkia tai jätskiä, ostin mustikoita, satsumia ja nektariineja.

Minulla on sama tilanne. Pari viikkoa olen sinnitellyt etten osta karkkia. Ostin marjoja ja omenoita. Jätin kahvista sokerin pois.

Vierailija
11/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheen monet ei syö vaan kahdesti päivässä ja jos syövät niin eivät välttämättä juuri aamu ja iltapalaa. Tuo vaan lisää ahmimishimoja

Tarkoitin kyllä että kahdesti päivässä kunnon ruokaa ja lisäksi aamu- ja iltapala. Vai luulitko, että mainitsemani rahka on itsetehtyä ja kasvispitoista?

Vierailija
12/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso videoita esim. tukkeutuneista verisuonista, pallolaajennuksesta ja ohitusleikkauksesta. Sitten kuvittele itsesi operaation kohteeksi. 

Vierailija
13/13 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesarilla suu kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi