Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Idols-Arilla ollut murrosikää?

Vierailija
29.01.2007 |

Ääni kuin tytöllä, ei partaa, tosi lyhyt ja hento...ikää kuitenkin muistaakseni 21v.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkaan mulle ei aukene, että miksi ne tuomarit sitä niin ylistää?!

Mun korvaan sen laulu ei ole mitään hyvää vaan keskinkertaista.

Vierailija
2/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen kuin kalkkilaivankapteeni ja muutenkin ällöttävän näköinen.. mulla tulee ihan mieleen gallerian Wemmu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä näytetään.

Ei avaudu mulle sen laulunkaan erinomaisuus, ei sitten millään. Mun puolestani olisi saanut pudota jo.

Vierailija
4/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin oikeasti 14?

ja paikalla veljensä papereilla..

Vierailija
5/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ari ei siis kuulu mun suosikkeihin, lapsi/tyttö imagolla. jopa 17v Nisse on herkullisempi tapaus :)

eilisessä jaksossa kiinnitin huomiota siihen kasvojen valkoisuuteen kun kävi testaamassa pääsikö semifinaaliin. karmaisevaa :(

Vierailija
6/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on kyllä ikäisensä kun hänen puheita kuuntelee... Ihana, herkkä taiteilijasielu :)

Vierailija
7/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ääni on tyttömäinen mutta hyvä se on.

Vierailija
8/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hellyyttävä!

Vierailija
9/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella herkkä ja kaunis. Ari ja sitten se pitkätukkainen blondi, joka epäonnistui mutta pääsi kuitenkin jatkoon (ei se teini-Anna, joka näytti persettään), ovat mun suosikkeja. Sillä tytöllä oli ainoana melkein sellainen ääni joka pysäytti ja sai kylmät väreet kulkemaan:)

Oli siellä toki pari ' äijää' myös , joilla oli aika makea ääni, sellainen karhea.

Vierailija
10/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin niin " lapsi" , ääneltään, kasvoiltaan ja kooltaan. Ihan hauska persoona kyllä.

Vierailija
11/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa muuten olla Kallosenkin suosikkeja.

Vierailija
12/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole mitään väliä, poika laulaa älyttömän hyvin.

Vierailija
13/13 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkää taiteilijapoikaa, joka oli reilusti yli kaksikymppisenä niin androgyyni, myös ääneltään, että en parilla ensitapaamisella oikeasti tiennyt, onko se poika vai tyttö, ja yli vai alle 15. Hyvin pienikokoinen ja laiha, hyvin hento naisen ääni jne. Yllättäen sängyssä se oli HYVÄ, ihan äijä, ja jalkojen välistä löytyi ihan sitä mitä pitikin, ja kivan kokoisena vielä:). Tämä Ari on aika paljon samaa osastoa: Monet pienet ihmiset käyvät pakkomielteisesti salilla ja yrittävät olla enemmän MIEHIÄ, kaikilla ei ole siihen tarvetta, etenkin jos arvostavat taiteita enemmän kuin fysiikkaa, se tyyppi kuvataidetta ja tämä Ari vissiin musiikkia. Se munkin tyttöpoika-hoitoni oli erittäin lahjakas alallaan, kuin myös miehenä sitten loppujenlopuksi... Ei siis ole androgyyniä siloposkiin katsominen, sieltä voi löytyä ihan mitä vaan.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän