Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Juvalainen Mikael ei usko löytävänsä kumppania kotiseudultaan

07.06.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010480216.html

Tuossa IS:n artikkelissa siis käsitellään sitä, kuinka vaikeaa pikkupaikkakuntien miehillä on löytää naista omilta kotikulmilta. Toinen mies oli 40-vuotias mies, joka asuu Juvalla, ja toivoo löytävänsä kumppanin sieltä, mutta se on ollut vaikeaa, joten hän on harkinnut muuttavansa isommalle paikkakunnalle.

Toinen haastateltava oli 25-v Matias joka asuu Mikkelissä ja hänelläkin on olltu vaikeuksia löytää kumppania ja hänkin suunnittelee muuttoa isompaan kaupunkiin ihan vaan siksi, että olisi helpompaa löytää kumppani.

No hyvä , että he sentään ovat tajunneet sen, että jos kumppanin löytyminen on heille niin valtavan tärkeää, niin voi tosiaan muuttaa muualle.

Kommentit (8)

1/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vajaa 50-v veli asuu melko syrjässä pikkupaikkakunnalla ja hän löysi kumppanin isolta paikkakunnalta 300km päästä ja yllättäen se nainen itse halusikin muuttaa tähän pikkukuntaan. Harva kaupunkilaisnainen haluaa muuttaa minnekään random huitsin nevadaan.

Vierailija
2/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustesi perusteella sinullakin on joitain haasteita ainakin ollut kumppanin löytymisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin puutteeseen kuole. Stoalaisuutta peliin. Mikä ei tapa, vahvistaa.

Vierailija
4/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hänelle tapahtuu uskomuksensa mukaan.

5/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
6/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua kyllä laajentaa hakualuetta, mutta itse etsisin sen kumppanin ensin ja muuttaisin vasta sitten. Jos on tottunut asumaan Juvalla tai Mikkelissö ja ehkä jollain lailla viihtynytkin siellä, voi turhauttaa muuttaa jonnekin Vantaan lähiöön vain sillä ajatuksella, että pitäisi löytää kumppani. Ei se kumppanin löytyminen mitään automaatio ole, ja voi alkaa ahdistaa asua vaikka pari vuotta paikassa, jossa ei ehkä muuten haluaisi asua, jos asuinpaikkaa kohtaan asetettu toive ei täytykään.

Sinänsä ymmärrän hyvin, että Juvalta on vaikea löytää seuraa. En tunne paikkaa, mutta veikkaan että 6000 asukkaasta on merkittävä määrä vanhuksia ja lapsiperheitä. Lopulta nelikymppisen miehen ikäluokka voi olla hyvin pieni, ja vieläpä miesvoittoinen. Eräs (naispuolinen) tuttavani asuu Uudellamaalla vähän isommassa kaupungissa kuin Juva, mutta hänkin käytännössä laajensi hakualuettaan koko läntiselle Uudellemaalle ja jopa pk-seudulle asti, kun ei sieltä omalta kotipaikkakunnalta vaan löytynyt.

7/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mun vajaa 50-v veli asuu melko syrjässä pikkupaikkakunnalla ja hän löysi kumppanin isolta paikkakunnalta 300km päästä ja yllättäen se nainen itse halusikin muuttaa tähän pikkukuntaan. Harva kaupunkilaisnainen haluaa muuttaa minnekään random huitsin nevadaan.

!

Vierailija
8/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva haluaa olla työkyvyttömät kanssa. Tuo Mikael sanoi itsekin, että haluaa työssäkäyvän naisen joka lähtee aamulla töihin kun hän jää nukkumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi