Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rydman hävisi, ei syytettä toimittajille

Kommentit (440)

Vierailija
361/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuthan meitä Unkarin tielle ovat viemässä ja luopumassa oikeusvaltiosta ja lehdistönvapaudesta. Persuja tietysti harmittaa, kun Suomessa vielä oikeus toimii ja media saa kertoa poliitikon himoitsevan teinejä.

Onneksi tämä linjaus toimii myös muiden puolueiden edustajia kohtaan. Päästään herkuttelemaan politikkojen yksityisviesteillä, jopa kymmenien vuosien takaa. Kyllähän tuolta löytyy kaikkea hienoa, jolla päästään lietsomaan vihaa.

Kerrohan joku esimerkki. Kenen muun poliitikon asioita on käsitelty oikeudessa?

Matti Vanhasen, mutta jonnet ei muista.

Matti Vanhanen oli silloin Suomen pääministeri eli yhteiskunnallisesti

Matti ei syylistynyt lasten ahdisteluun, raiskaamiseen tai hakkaamiseen.

Vierailija
362/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuthan meitä Unkarin tielle ovat viemässä ja luopumassa oikeusvaltiosta ja lehdistönvapaudesta. Persuja tietysti harmittaa, kun Suomessa vielä oikeus toimii ja media saa kertoa poliitikon himoitsevan teinejä.

Onneksi tämä linjaus toimii myös muiden puolueiden edustajia kohtaan. Päästään herkuttelemaan politikkojen yksityisviesteillä, jopa kymmenien vuosien takaa. Kyllähän tuolta löytyy kaikkea hienoa, jolla päästään lietsomaan vihaa.

Kerrohan joku esimerkki. Kenen muun poliitikon asioita on käsitelty oikeudessa?

Matti Vanhasen, mutta jonnet ei muista.

Syytöksesi viatonta miestä kohtaan vaan kiihtyvät. No tämä oli odotettavaa...joku mania päällä? Nyt sinne hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen maksetut röllit ne vaan jaksaa puolustella alaikäisistä tytöistä kiinnostunutta ministeriä. Kertoo paljon koko puolueesta.

Vierailija
364/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ministereinä Suomen Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell ja Prinssi Andrew.

Vierailija
365/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilmeisesti pakko valehdella ja vääristellä,kun ei muuta keinoa ole Purran mustamaalaamiseen. 

Vierailija
366/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen maksetut röllit ne vaan jaksaa puolustella alaikäisistä tytöistä kiinnostunutta ministeriä. Kertoo paljon koko puolueesta.

Vassarit kai täällä eniten röllittelevät. Haukkana kyttäätte ja toisia haukutte. Rumaa on teidän tyyli ja tapa kommentoida. 

Vierailija
367/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarit kai täällä eniten röllittelevät. Haukkana kyttäätte ja toisia haukutte. Rumaa on teidän tyyli ja tapa kommentoida. 

Toistat Vladimir Putinin maneereja, kun syytät muita siitä, mitä itse olet tekemässä.

Vierailija
368/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut kuuluvat Putinin ja Orbánin kanssa samaan arvoyhteisöön. Pian siellä on Kokoomuskin.

Vierailija
369/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persusedät näyttää tykkäävän teineistä.

Kyllä se sinunkin Kokoomusmiehesi mieluummin tiukkaa teiniä nussisi kuin sinua :)

Vierailija
370/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella Ville Rydman voi väittää valheiksi toisten ihmisten kertomat asiat? 

Oksettavaa. Sairasta. Pelottavaa.

Eikö tuo ole jokin rikos tuokin ??

Vierailija
371/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen nimittää Rydmanin kaltaisen niljakkeen ministeriksi tietäen mitä hän on tehnyt? Purran käytös ei ole normaalia. Molemmat pitäisi poistaa virastaan. 

Vierailija
372/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ministereinä Suomen Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell ja Prinssi Andrew.

Eikös nuo ahdistelleet lähinnä aikuisia naisia? Rydmanin uhreista nuorimmat tietoon tulleet ovat 14 vuotiaita.

Vierailija
373/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen henkilö ei saisi olla kansanedustaja saatikka ministeri.

Joko valehtelee aivan kirkkain silmin tai sitten mieli on harhainen eikä ole enää realiteeteissa kiinni.

Molemmilla perusteilla syytä erota ja hakea itselleen apua.

Vierailija
374/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kutsui minut luokseen ja ylitti kaikki rajat. Hän kysyi, pitäisinkö siitä, jos minua lyötäisiin kasvoihin ja kutsuttaisiin huoraksi. Sanoin, että en tietenkään. Sen jälkeen hän läpsi minua naamaan ja kutsui pikku lutkaksi, Nystén sanoo.

Nysténin mukaan Rydman alkoi riisua häntä.

Lopulta asetelma oli se, että Willellä oli kaikki vaatteet päällä ja minä olin miltei alasti. Se oli enemmän ahdistelua kuin yhteiseen haluun perustuvaa toimintaa. Oli todella pelottavaa olla hänen kotonaan.

Vierailija
375/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kutsui minut luokseen ja ylitti kaikki rajat. Hän kysyi, pitäisinkö siitä, jos minua lyötäisiin kasvoihin ja kutsuttaisiin huoraksi. Sanoin, että en tietenkään. Sen jälkeen hän läpsi minua naamaan ja kutsui pikku lutkaksi, Nystén sanoo.

Lopulta asetelma oli se, että Willellä oli kaikki vaatteet päällä ja minä olin miltei alasti. Se oli enemmän ahdistelua kuin yhteiseen haluun perustuvaa toimintaa. Oli todella pelottavaa olla hänen kotonaan.

Oikein kokoomuslaiselta kuulostaa tuo meininki.

Vierailija
376/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kokoomukselle ok, samoin persuille, kristillisille seka RKP:lle. Jussi esti Willen luottamusäänestyksen, joten pulinat pois.

Vierailija
377/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kokoomukselle ok, samoin persuille, kristillisille seka RKP:lle. Jussi esti Willen luottamusäänestyksen, joten pulinat pois.

Enää ei edes ministeriltä edellytetä nuhteettomuutta ja kansalaiskuntoa. Sitten ihmetellään, kun demokratia ei toimi ja ihmiset eivät äänestä.

Vierailija
378/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kokoomukselle ok, samoin persuille, kristillisille seka RKP:lle. Jussi esti Willen luottamusäänestyksen, joten pulinat

Kun kansalainen haluaa selfien kansanedustajan kanssa ja tarjota pusun poskelle, se käännetään äärivasemmistolaisen terroristijoukkion hyökkäykseksi. Mihin tämä maa on mennyt? Tällainen käytös sallitaan?

Vierailija
379/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman ulos virastaan, samoin Purra.

Vierailija
380/440 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatte nähdä että Rydman lankeaa uudelleen. Ei nää tyypit pääse tavoistaan. Joskus jää kii ja sitten heilahtaa häkki.

Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Halleluja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi