Tykkäätkö kiihottavasta koskettelusta joka ei johda seksiin, vai jääkö panettamaan niin että mieluummin oisit ilman kosketusta?
Jos kumppani kiusoittelumielessä ohimennen hieman hiplailee tai pussailee, sen verran että alkaa pullistella/kostua. Mut jatkaa sitten puuhiaan ja homma ei johda seksiin. Tykkäätkö vai jääkö vituttamaan?
Mä nauttisin valtavasti jos saisin käydä hivelemässä miehen kalua ohimennen, mut hän ei enää anna ellei johda seksiin. Kun jää niin hirveä panetus. Tää kyllä harmittaa!
Kommentit (14)
Tykkään nimenomaan kiihottuneesta ja virittyneestä olotilasta, siinä määrin että voin itsekin kiihottaa itseni yhä uudestaan lähelle orgasmia mutta jättää laukeamisen väliin. Monesti jopa päiväkausia, kun viritystila alkaa nousta parin päivän päästä edellisestä orgasmista.
Vaimo taas on ihan eri maata tässä, hän ei oikein kestäisi edes katsella tuollaista touhua, saati sitten tehdä sitä minulle, itsestään puhumattakaan. Hän on juuri tuota koulukuntaa, että jos aletaan, niin sitten mennään päätyyn asti, muussa tapauksessa on parempi ettei seksi käy edes mielessä.
M54
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa kiusoittelua. Välillä jatketaan koko päivä ja illalla vasta annetaan himolle täysi valta. Silloin riittää minuutin suutelu ja silittely ja ollaan kumpikin ihan superkiihottuneita. Joskus tosin homma lähtee laukalle, eikä pysty vastustamaan kiusausta😁
No voi, ompa ihanaa! Mäkin niiiin tykkäisin... Tuntuu että ihan hirveää positiivisen potentiaalin hukkausta.
Ap
Tykkäisin just tuommosesta kiusottelusta..kyllä se jossain vaiheessa johtaa seksiin..tietäisi ainakin että kumppani himoitsee mua.
Piti oikein vaimo opettaa tuohon, että tekee kullille ja haluilleni hyvää nostattaa kulli välillä seisokkiin ja nostattaa panetusta. Luuli nuorempana, että jos kulli seisoo pitää aina suostua seksiin. Sanoin, että jos kulli osaa itse nousta pystyy osaa se laskea itse alaskin. Ei tarvitse suostua seksiin, jos ei itseä huvita. Sen jälkeen vaimo ymmärsi, ettei tarvitse huolestua keulivasta kullista ja että sitä voi hyväillä ihan muutenkin vaan omasta halustaan ja herätellä panohaluja. Siitä lähtien vaimo alkoi iltaisin hypistelemään kassejani ja kokeilemaan kaluni nousuherkkyyttä ja paineita. Pitänyt hyvää huolta kullistani ja paineistani. Tästä aikaa jo yli 25v kun keskustelua käytiin.
Rakkauden osoitus miehelle ja miehen kalulle. Pitää miehen tyytyväisenä. Siihen vielä päälle silloin tällöin suikkarin anto, niin avot kyllä kelpaa miehen olla. Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein vaimo opettaa tuohon, että tekee kullille ja haluilleni hyvää nostattaa kulli välillä seisokkiin ja nostattaa panetusta. Luuli nuorempana, että jos kulli seisoo pitää aina suostua seksiin. Sanoin, että jos kulli osaa itse nousta pystyy osaa se laskea itse alaskin. Ei tarvitse suostua seksiin, jos ei itseä huvita. Sen jälkeen vaimo ymmärsi, ettei tarvitse huolestua keulivasta kullista ja että sitä voi hyväillä ihan muutenkin vaan omasta halustaan ja herätellä panohaluja. Siitä lähtien vaimo alkoi iltaisin hypistelemään kassejani ja kokeilemaan kaluni nousuherkkyyttä ja paineita. Pitänyt hyvää huolta kullistani ja paineistani. Tästä aikaa jo yli 25v kun keskustelua käytiin.
Rakkauden osoitus miehelle ja miehen kalulle. Pitää miehen tyytyväisenä. Siihen vielä päälle silloin tällöin suikkarin anto, niin avot kyllä kelpaa miehen olla. Näin meillä.
Ja tämänki tiesi jo ihan kaikki sä olet tänäänki jo kahteen postaukseen vastannu täysin samat lätinät, ku viimeiset vuodet. Ihan ku jumiin jääny levysoitin. Vaihtaisit edes hetkeks levyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kyllä ihan turhaa panetella Paten juttuja, ei täällä ole aina vaan samat ihmiset lukemassa, eli ei ole kaikille toistoa. Ja ihan aiheestahan tässäkin puhuu. Paljon olisi opittavaa monella häneltä. Jos kaikki on pelkkää satua, saattaa silti antaa monille ajattelemisen aihetta. Kun noinkin voisi ihan oikeasti joillakin asiat olla.
Itse tykkään todella paljon kiusoittelusta, joka ei heti johda seksiin. Esim juuri kun päivän mittaa vähän toisiamme kiusoitellaan, niin kyllä on jo kova kiima illalla päällä ja seksi silloin taivaallista!
Kiitoksia positiivisesta palautteesta. Ei ole ollut tarvetta kertoilla satuja, kun voi kertoa elävästä eletystä elämästä. Mulla on hyvä ja ymmärtäväinen vaimo. Sitä paitsi olisi mahdotonta kirjoittaa samoista keksityistä asiosta mitä kirjoitellut vuosia sitten ja yhä vain pätevät edelleen. Mulla ollut tapana seistä sanojeni takana. Toiset näyttää vain vääristävän kirjoituksiani ja luetunymmärrys on vajaavaista. Se on muuten yllättävän yleistä ihan tutkimustenkin mukaan. Enää ei ymmärretä kirjoitettua sanaa ja lauseiden oikeata sanomaa.
Mä tunnen itseni niin tytöksi hänen kanssaan. Yks ilta pakiteltiin, tai mä pakittelin hänen edellään seinään kiihkeästi suudellen. Siinä sitten mun kädet nousi ylös ja miehen käsi lukitsi ne ranteista seinälle. Sain tuntea kunnolla kovan kullin miehen housuissa joka liukui lantioliikkein farkkujen verhoamassa haarovälissäni. Olin tulla hulluksi. Mies kävi vielä vähän lähemmäs puristaen mua seinään, mutta sitten yhtäkkiä lopetti kovaan suudelmaan, jossa ahmi ja venytti vähän mun alahuultani lopuksi. Tuo kaltaista toistuu, en koskaan tiedä milloin ja milloin saan hänet sisälleni. Mahdollisimman tyttömäisellä äänellä kyselin haluaako hän tulla mun sisään. En saanut kuin suukon vastaukseksi. Tuun hulluksi jo olkapään hipaisusta mitä sitten enemmästä. Ja oon 42 v. Apua. Rakastan! Seksi on kaiken tuon jälkeen niiiiiin kuumaa!!
Jos koskettelu ei saman päivän aikana johda seksiin, niin ei kiitos. Olen muutenkin aktiivisempi osapuoli ja aina valmiina tositoimiin, niin en yhtään kaipaa mitään ylimääräistä virikettä.
Mutta ei se ole muilta pois, jos ajattelevat tästä asiasta eri tavalla. Paitsi tällä palstalla.
Minä kyllä tykkään seisotella, vaikken aina halua lauetakaan. Miten sinä suhtaudut, jos sitten jatkankin omalla kivalla loppuun ja suunnitelmasi saattavat kariutua?
Jostain syystä kiihotun kun liian täyteenahdetussa baarissa tunnen kun väentungoksessa jonkun täysin tuntemattoman miehen sormet kouraisevat minua pyllyvaosta. Siis tunnen sormet housujen sisällä, mutta ne vain käyvät siellä hyvin nopeasti. Selvästi joku yrittänyt kouria. Alan ajattelemaan että onkohan sillä kalu kovana ja se saa mun pillun tuntumaan myös hyvin turpealta ja kostealta.
N20
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä tykkään seisotella, vaikken aina halua lauetakaan. Miten sinä suhtaudut, jos sitten jatkankin omalla kivalla loppuun ja suunnitelmasi saattavat kariutua?
No yleensä ottaen miehen runkkaamista on valtavan kiihottava katsella, ja mielelläni avustan jos seisokki johtaa tuohon tarpeeseen. Mut en rupee runkkaamaan saati suihinottoon, vaan saatan palleja hyväillä ja suudella muualta. Jos en ole itse seksin toivossa hiplaillut siis.
Ap
Mukavaa kiusoittelua. Välillä jatketaan koko päivä ja illalla vasta annetaan himolle täysi valta. Silloin riittää minuutin suutelu ja silittely ja ollaan kumpikin ihan superkiihottuneita. Joskus tosin homma lähtee laukalle, eikä pysty vastustamaan kiusausta😁