Haluaisin yhdessäoloa ja yhdessä tekemistä, läheisyyttä ja seksiä mutta
en osaa löytää ketään kumppaniksi kun olen yksinäinen, assi, työkyvytön sekä mielenterveysongelmia. Ikää on pian 40 vuotta ja olen kokematon muutamaa treffiä lukuunottamatta joissa istuin lähinnä ujon vaivautuneena ja näistäkin jo yli 10 vuotta aikaa. En tiedä näillekin muutamalle treffille onnistuin pääsemään mutta tämä aikaväli jolloin ei ole ollut mitään niin tehnyt vielä vaikeammaksi jutella tuntemattomille naisille. Osaan jutella sukulaisnaisten kanssa mutten tuntemattomien. Liialliset sosiaaliset tilanteet myös kuormittavat minut jolloin olen hyvin väsynyt jo pelkästä elokuvissa käymisestä jos tuntemattomia ihmisiä istuu lähelläni ja vieläpä naisia jolloin jännitän pahasti tilannetta.
Yksinäisyys ja kosketuksen puuttuminen tuntuu pahalta.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen ole muuta ratkaisua kuin jotenkin ihmisten pariin ja itsetuntoa paremmaksi. Ellet ole nörttipelaaja ja löydä samanlaista kumppania vaikka ulkomailta.
Miten naisille voi jutella jos ovat omassa ryhmässään et miten tunnistaa että eivät halua jutella ulkopuolisen kanssa etten häiritse heitä? En osaa niin lukea ihmisiä että tunnistaisin kunnolla sosiaaliset tilanteet. Netissä homma kaatuu yleensä luultavasti naamaan tosin sielläkin en osaa oikein jutella vaikka yritän mutta se on hyvin kömpelöä. En pelaa netissä kenenkään kanssa vaan yksikseni kun kone ei riitä nettipelaamiseen. ap
Ei siihen ole muuta ratkaisua kuin jotenkin ihmisten pariin ja itsetuntoa paremmaksi. Ellet ole nörttipelaaja ja löydä samanlaista kumppania vaikka ulkomailta.