Sinä joka kyyläät naapureiden jätteiden kierrätystä
Mitä saat tästä? Tuskin rahankiilto silmissäs jaksat moiseen elämäs tuhlata ja mikäli koet pelastavas maailman niin meeppäs vähän merta taemmas..
Kommentit (10)
Kyllä se vaan nyppii maksaa vastikkeessaan toisten tahallaan aiheuttamia ylimääräisiä maksuja. Meillä yksi perhe tilaa kaiken netistä ja isot pahvilaatikot työnnetään litistämättä laatikoihin. Yksi kun täyttyy, niin seuraava käyttöön. Rottaongelma kasvoi, ja niiden takia on inhottava mennä roskiksille, kun rotat pääsevät sekajätteeseen ruokailemaan. Ei auta sanominen, ei isännöitsijän kirjeet. Heitä kun ei kiinnosta. Törkeää käytöstä sanoa sitten toisille asukkaille, että litistele itse, jos häiritsee. Kysymyksessä kahden aikuisen koulutettu, suomalainen, asuntonsa omistava perhe.
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaistesi aasien vuoksi taloyhtiön kulut nousevat joka tarkoittaa suoraan korkeampia vastikekuluja osakkaille. Itse asuin aiemmin pienessä taloyhtiössä ja ylitsepursuavat sekajäteastiat tarkoittivat sitä, että tyhjennysväliä olisi pitänyt tihentää ja sekajäte on se kallein tyhjennettövö. Kierrätysastiat kun ovat pakollisia taloyhtiölle niin on vain idioottimaista heittää ne pahvit ja muovit laiskuuden vuoksi sekajätteeseen. Sama pätee myös pahvien litistämiseen: se kaupan noutolaatikko kun vie muuten puolet astiasta.
Olet idiootti.
Siellä hiekat menny vähän väärään astiaan :D
Asenteesta päätellen olet henkisesti jäänyt lapsen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Asenteesta päätellen olet henkisesti jäänyt lapsen tasolle.
T. Vastuullinen aikuinen, vähän muita parempi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan nyppii maksaa vastikkeessaan toisten tahallaan aiheuttamia ylimääräisiä maksuja. Meillä yksi perhe tilaa kaiken netistä ja isot pahvilaatikot työnnetään litistämättä laatikoihin. Yksi kun täyttyy, niin seuraava käyttöön. Rottaongelma kasvoi, ja niiden takia on inhottava mennä roskiksille, kun rotat pääsevät sekajätteeseen ruokailemaan. Ei auta sanominen, ei isännöitsijän kirjeet. Heitä kun ei kiinnosta. Törkeää käytöstä sanoa sitten toisille asukkaille, että litistele itse, jos häiritsee. Kysymyksessä kahden aikuisen koulutettu, suomalainen, asuntonsa omistava perhe.
Tekisi mieli litistää sinun nenusi!
Maksan kokonaan myös naapurin jätemaksun, joten minulla on mielestäni täysi oikeus varmistaa, että en takiaan joudu maksamaan ylimääräistä. Joten kyllä, minulla on oikeus kytätä!
Meillä Hekan talossa lajittelu ei suju aina hyvin. Maa.ahan.muuttajat eivät ole kovin ahkeria lajittelemaan, joillakin on tapana tiputella roskia myös ikkunoistaan. Sorttiasemalle ei jakseta roudata mitään, kaikki samaan roskavajaan vaikka eri kielillä kiellot ja ohjeet. Millään ei ole mitään väliä, eiväthän he itse vuokriaan maksa.
Mä asun paritalossa ja kun naapurit muuttivat pois kerrostaloon, niin mies hehkutti kuinka ihanaa, ettei tarvise enää mitään kierrättää..
Ihan ihme asenne joillakin
Sinunlaistesi aasien vuoksi taloyhtiön kulut nousevat joka tarkoittaa suoraan korkeampia vastikekuluja osakkaille. Itse asuin aiemmin pienessä taloyhtiössä ja ylitsepursuavat sekajäteastiat tarkoittivat sitä, että tyhjennysväliä olisi pitänyt tihentää ja sekajäte on se kallein tyhjennettövö. Kierrätysastiat kun ovat pakollisia taloyhtiölle niin on vain idioottimaista heittää ne pahvit ja muovit laiskuuden vuoksi sekajätteeseen. Sama pätee myös pahvien litistämiseen: se kaupan noutolaatikko kun vie muuten puolet astiasta.
Olet idiootti.