Muutto yhteen ja raha-asiat
Muutan naiseni luokse ja hän asuu vuokralla. On vanhana yrittäjänä menettänyt omaisuutensa. Mutta tulot ovat kuitenkin kohdallaan ja haluaa asua vuokralla. Itse myin ok-taloni ja en nyt heti haluaisi ostaa mitään yhteistä. Mutta pitäisikö minun sitten kohta ostaa meille yhteinen koti? Olemme seurustelleet 6kk.
Kommentit (14)
Naiseni?
Eli näet hänetkin omaisuutenasi🤮
Sä oot taas näitä, joille kaikki muut kuin valtion virkamiehet on yrittäjiä. Kas kun ei opettajatkin ole yrittäjiä.
Ostat asunnon ja muutatte yhdessä siihen, nainen maksaa vuokrana osansa asumiskuluista. Tai sitten ostat sijoitusasunnon ja vuokraatte yhteisen.
Älä osta mitään yhteistä asuntoa vaan osta asunto vain ja ainoastaan omiin nimiisi. Naiset tunnetusti ovat lokkeja ja maksattaa kaiken sinulla ja sopivan tilaisuuden tullen vie sinulta lisäksi sinun maksamastasi asunnostasi puolet itselleen.
Koska ajatttelit kysyä puolisoltasi, mitä hän haluaa?
Miksi ette voi sua yhdessä vuokralla kunnes näkyy onko suhde pitkäaikaisesti kestävä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi sua yhdessä vuokralla kunnes näkyy onko suhde pitkäaikaisesti kestävä?
Asua*
Vuoden päästä jos olette vielä yhdessä niin sitten voitte jutella yhteisen kodin ostamisesta. Ei kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ajatttelit kysyä puolisoltasi, mitä hän haluaa?
Sama se mistä ne muijat tykkää, mitä se kiinnostaa mua yhtään? Ei naiset mitään päätöksiä tee! Eihän ne osaa itse päättää edes minkä paidan päälleen laittavat vaan sitäkin kysyvät erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseni?
Nainen on käytännössä miehen omaisuutta miehen kustantaessa naisen elämisen.
Luitko aloituksen? Nainen asuu vuokra-asunnossa, josta maksaa vuokran ja tämä mies on nyt muuttamassa sinne ja pohtii pitäisikö hänen maksaa jotain asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä jos olette vielä yhdessä niin sitten voitte jutella yhteisen kodin ostamisesta. Ei kiirettä.
Yhteisen asunnon ostaminen edellyttää että molemmat maksavat saman verran. Saako nainen lainaa pankista? Onko hänellä itsellään jo tarvittava rahamäärä vai saako hän tuon rahan vanhemmiltaan? Aika monta muttaa voi tulla eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseni?
Nainen on käytännössä miehen omaisuutta miehen kustantaessa naisen elämisen.
Luitko aloituksen? Nainen asuu vuokra-asunnossa, josta maksaa vuokran ja tämä mies on nyt muuttamassa sinne ja pohtii pitäisikö hänen maksaa jotain asunnosta.
Luin ja oli täysin typerä ja munaton aloitus. Totta helvetissä maksaa puolet kaikista kuluista jos on MIES , muutenhan hän käyttäytyisi kuin NAISET käyttäytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisen asunnon ostaminen edellyttää että molemmat maksavat saman verran. Saako nainen lainaa pankista? Onko hänellä itsellään jo tarvittava rahamäärä vai saako hän tuon rahan vanhemmiltaan? Aika monta muttaa voi tulla eteen.
Tästä kaikesta voi keskustella sitten vuoden päästä jos ovat vielä yhdessä tai aikaisemminkin, mutta miksi kiirehtiä... Ja miksi molempien pitää maksaa saman verran? Tuossa aloituksessahan mies kysyy, et pitääkö hänen pian ostaa se yhteinen koti. Eiköhän pariskunta itse päätä mitä kukin maksaa ja mistä.
Omatpa on rahasi.