Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan saanut unissasi oikean orgasmin ja herännyt siihen?

Vierailija
06.06.2024 |

Tää on tapahtunut mulle ehkä noin viisi kertaa elämäni aikana. Olen siis herännyt siihen että laukean ihan fyysisesti, koskematta mihinkään. Onkohan tämä yleistäkin?

N49

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait'.. ihminen (kuin ihminen nainen? tai mieskin;) voi sen kaiken ihan itse tehdä - kun hän vain muistaa pitää: uni-pöksyt jaloissa ja pyjaman narut sopivan löysänä? - Näin. uskoisin. tai (useimmista ihmisistä.. naisistakin;)'kait..

Vierailija
2/14 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta se vaatii tilantee, että olen lähes kokoajan kiimssa. Ja se taas vaatii tilanteen, että käyn kuumana johonkin ihmiseen. Valitettavasti pitkissä suhteissa näitä kiimatiloja ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monestikin, oon luullut että kaikki saa. Usein saa vielä hyvät jälkipelit kun ottaa sormet käyttöön asap.

N46

Vierailija
4/14 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon ja ei oo kauaakaan. Näin unta yläasteaikaisesta tyttökaveristani liittyen nykyiseen työhöni ja edellisestä tapaamisesta on yli 30v. Terkkuja Piialle Haukilahteen 🙂 (tosin et asu enää siinä Kesoilin vieressä)

Vierailija
5/14 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap! (Off topic?)

Mitä luulet termin "märkä uni" tarkoittavan miehilla?

Vierailija
6/14 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole.

Vierailija
7/14 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai olen. Eivätkö kaikki?

Itse laukean yöllä säännöllisesti. Aivan nuoresta asti lauennut.

N32

Vierailija
8/14 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kerran, ikää nyt 43 ja olen mies. Kokemus oli kyllä melkein maaginen, harmi että itse unesta ei jäänyt mitään mieleen. Yhtäkkiä vaan herää siihen että on ruuttaamassa mällejä pyjamanhousuihin.

Vierailija
9/14 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo siis miehillä, varsinkin nuorilla,  tämä on varmasti normihommaa, mutta itse naisena koen sen hämmästyttävänä. Miten on edes mahdollista?

ap

Vierailija
10/14 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo siis miehillä, varsinkin nuorilla,  tämä on varmasti normihommaa, mutta itse naisena koen sen hämmästyttävänä. Miten on edes mahdollista?

ap

No eihän naiset nyt sen kummallisempia ole seksuaalisuudeltaan kuin miehetkään. Klitoris ja penis ovat anatomisesti samanlaista, eli aivan samalla tavalla kuin miehet laukeavat yöllä niin myös naiset laukeavat. Aivan samalla tavalla mahdollista. Miksi koet normaalin naiseuden hämmästyttävänä? Itse olen säännöllisesit lauennut nuoresta pitäen öisin ja nainen olen.

Vierailija
11/14 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, raskaana ollessa se alkoi. Raskaana olin todella kiimassa ja masturboin päivällä ja sain mieheltäni kyydit illalla. Yöllä heräsin omaan orgasmiini. Yleensä se tapahtui kun näin seksiunta.

Toisinaan saan vieläkin orkun unessa. Saatan herätä siihen, että liikuttelen tai heijaan itseäni rytmikkäästi ja tulen.

Noin yleisesti olen saanut yhdynnässä orkun joka kerta täytettyäni 22. Ehkä uniorkut liittyy siihen, että saan helposti ja nopeasti. Nainen siis olen.

Vierailija
12/14 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ap! (Off topic?)

Mitä luulet termin "märkä uni" tarkoittavan miehilla?

Ohis aloittajan mielsin naiseksi ja ajattelin että vastauksia kysytään naisilta.

Vierailija
13/14 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta kerran oli tooosi lähellä ja sitten heräsin. Vähän harmitti näin sinkkunaisena :D Sooloilulla kun en sellaista saa.

N32

Vierailija
14/14 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa. Yritin kerran henkisenä harjoituksena täyttä selibaattia, mukaan lukien sooloseksi. Tuli sitten unessa jatkuvasti noita ja totesin, että mitähän järkeä tässä henkisessä harjoituksessa.

Suloista herätä noin kyllä. 

N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä