Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ongelma? Mies ei jotenkin hahmota yhtään minun menojani ja asioitani.

Vierailija
06.06.2024 |

Mitä pidempään ollaan parisuhteessa, sitä enemmän tämä korostuu. Alkuun pistin tämän hajamielisyyden syyksi mutta nyt olen tajunnut miten outoa tämä on.

Vaikea selittää, mutta mies ei siis hahmota yhtään tekemisiäni. En osaa selittää ongelman ydintä, mutta tällaiset skenaariot toistuvat jatkuvasti:

-Tulen kotiin ja sanon että unohdin käydä kaupassa, kävelen lähikauppaan illalla. Koko sen ajan kun olen kotona mies on niin, että ei voi olla huomaamatta että en ole käynyt vielä kaupassa. Kun alan lähteä kauppaan, tämä alkaa ihmetellä että enkö muka jo käynyt siellä äsken.

-Sanon aamulla kun ollaan lähdössä johonkin että minun pitää sitten olla ajoissa illalla kotona, pitää pyykätä huomiseksi vaatekappale X. Mainitsen tämän vielä pariin kertaan uudelleen. Kun tullaan illalla kotiin, mies alkaa ihmetellä että onko pakko alkaa pyykkäämään just nyt. Selitän että tämän asian X on oltava huomiseksi puhdas. Vaikka mies on vakuutellut koko päivän että illalla ehtii pyykätä ihan hyvin, illalla tämä on aivan kummissaan asiasta ja kuin kuulisi siitä ekaa kertaa.

-Pyydän miestä tuomaan laukustani lompakon. Mies on ihan että mikä laukku, missä, mistä hän tietää mikä on lompakkoni. Omistan yhden laukun, joka on aina samassa paikassa ja päivittäisessä käytössä, jossa on tasan yksi lompakko. Toisaalta mies olettaa aina että tiedän aina tasan tarkkaan missä tämän joku esine on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään muista yhtään mitä mies mulle puhui. Vaikka se sanois 6x että pääsee töistä klo 14.10 huomenna, niin en silti  muista. Mies taas ei tiedä käytänkö edes lompakkoa.

Vierailija
2/5 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jokin muistisairaus alkamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin miehelleni tämän, ja se sanoi, että ehkä miehes ei vaan kuuntele puhettasi

Vierailija
4/5 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lievä kehitysvamma ja/tai ei kuuntele mitään mitä sanot.

Vierailija
5/5 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä miehiä pitää huolia omiin nurkkiinsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi