Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tänään alan syömään terveellisesti, jätän lisätyn sokerin ja syön ma puhtaasti

Vierailija
06.06.2024 |

Kuinka nopeasti huomaan jotain positiivista? Kokemuksia kiitos

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen alkaa syömään terveellisesti ja juomaan vettä, se näkyy samantien mielialassa. 

Kropassa tulokset kestää hieman, mutta kyllä nekin todella nopeasti alkaa näkymään, varsinkin, kun ensimmäiset turvotukset lähtevät poies. 

Näitä asioita ei huomaa ollenkaan, jos syö kokoajan epäterveellisesti. Siis sitä, kuinka paljon se oikeasti vaikuttaa ihmiseen. Sen huomaa vasta sitten, kun muutoksen tekee. 

Mulla esim, mä olen syönyt vuosia terveellisesti ja liikkunut. Kun mä herkuttelen esim perjantaina, mulla tulee ihan älytön krapula lauantaiksi niistä herkuista. Se on niin iso se vaikutus. 

<3

Vierailija
2/2 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen alkaa syömään terveellisesti ja juomaan vettä, se näkyy samantien mielialassa. 

Kropassa tulokset kestää hieman, mutta kyllä nekin todella nopeasti alkaa näkymään, varsinkin, kun ensimmäiset turvotukset lähtevät poies. 

Näitä asioita ei huomaa ollenkaan, jos syö kokoajan epäterveellisesti. Siis sitä, kuinka paljon se oikeasti vaikuttaa ihmiseen. Sen huomaa vasta sitten, kun muutoksen tekee. 

Mulla esim, mä olen syönyt vuosia terveellisesti ja liikkunut. Kun mä herkuttelen esim perjantaina, mulla tulee ihan älytön krapula lauantaiksi niistä herkuista. Se on niin iso se vaikutus. 

<3

Kiitos ihana kannustavasta vastauksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan