Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin herneitä ja osa niistä maistuu samalta kuin nuolaisisi ruosteista naulaa! Miksi?

Vierailija
05.06.2024 |

....ja juurikin noita raudalta eli pahalta maistuvia ovat ne pulleimmat herneen palot. Eli makeita ovat vain ne littanat, missä on pieniä herneitä. 

Onko mulla mennyt makuaisti koronan vuoksi sekaisin vai onko joku muukin huomannut saman?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nuo ulkomaiset, pikakasvatetut herneet tuon makuisia. Luulin ostaneeni litran herneitä, oikeasti ostinkin 9dl herneen palkoja ja pikkuisen alle desin herneitä. Ensi kerralla pyydän hernetyttöä kuorimaan minulle ne palot ja antamaan oikeasti litran herneitä. Kyltissäkin lukee että herneet 5€/L, paloista ei puhuta mitään.

Vierailija
2/4 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herneet ei varmaankaan ole ihmisille tarkoitettua ravintoa, koska ne pierettävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herneissä on rautaa, kuten pinaatissakin.

Vierailija
4/4 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on nuo ulkomaiset, pikakasvatetut herneet tuon makuisia. Luulin ostaneeni litran herneitä, oikeasti ostinkin 9dl herneen palkoja ja pikkuisen alle desin herneitä. Ensi kerralla pyydän hernetyttöä kuorimaan minulle ne palot ja antamaan oikeasti litran herneitä. Kyltissäkin lukee että herneet 5€/L, paloista ei puhuta mitään.

Hernetyttö 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi