Jos olet (tai olisit) sinkku ja kiinnostunut löytämään uuden suhteen/rakkauden, niin mitä tekisit?
Mitä tekisit ja mistä uskoisit todennäköisimmin löytäväsi uusia kumppaniehdokkaita itsellesi jos olisit sinkku ja kiinnostunut löytämään uuden rakkauden ja mahdollisen parisuhteen?
Kommentit (4)
Rupeaisin aktiivisesti etsimään kumppania eri tavoin:
- kysyisin kavereiltani olisiko heillä ketään tuttuja kivoja sinkkumiehiä
- tekisin tinder profiilin
- menisin tanssikurssille tai aloittaisin muun vastaavan harrastuksen
- pyrkisin käymään ulkona useammin kavereideni kanssa (alkoholia käytän vain hyvin vähän)
Olen keski-ikäinen pitkäaikaistyötön mies. En tapaisi naista äänestyspaikalla, koska minulla ei pian enää ole äänioikeutta. Ajokorttia minulla ei ole koskaan ollutkaan, joten sitä en menettäisi. Toivottavasti busseissa kaltaisilleni sentään vielä olisi oma häpeäosastonsa. Toisaalta koska kansalaisoikeuteni olisi viety, tietty väestönosa varmaankin harjoittelisi väkivaltarikollisuutta kaltaisiini lainsuojattomiin henkipattoihin. Ehkä minut hengiltä pieksevistä joku olisi nainen, mutta oletettavasti häntä ei kiinnostaisi mikään kovinkaan romanttinen.
En ainakaan mitään treffipalstoja yms. Tulee jos on tullakseen. Eli tapaan jossakin irl.