Naapuri kaatoi puut ja nyt linturaukka pyörii hädissään pesää etsien
Oliko ne puut ihan pakko kaataa pesimäaikaan? Naapuri kaatoi kaikki puut pihaltaan, ja nyt lintu pyörii ihan hädissään entisen pesänsä ympärillä.
HÄVETKÄÄ KAIKKI, JOTKA KAADATTE PUITA PESINTÄAIKANA.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus eläinrääkkåyksestä.
Muista ottaa kuva linnun hädissään olevasta ilmeestä ja liitä todisteeksi rikosilmoon.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi lintua. Kysyitkö naapurilta miten linnun pesälle kävi, kun se etsii sitä hädissään. Menikö puun mukana? Saako uuden pesän tms. Mikä kaikki helpottaisi lintua. Ehkä poikasia oli pesässä, kituvatko ne edelleen vai mitä tapahtui?
Mene hoitoon jos säälit lintua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun naapurini ei laita siileille vesikippoa! HÄPEÄISI!
En tiedä onko suellä siilejä mutta janoinen kastemato pyöri hädissään sen tontilla.
Minä annan siileille maitoa, joka kesä. Nimeän siilit myös Simoiksi.
Ei siileille saa maitoa antaa, ne kuolevat ripuliin.
On taas katseltu Disneyn piirrettyjä 😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun naapurini ei laita siileille vesikippoa! HÄPEÄISI!
En tiedä onko suellä siilejä mutta janoinen kastemato pyöri hädissään sen tontilla.
Minä annan siileille maitoa, joka kesä. Nimeän siilit myös Simoiksi.
Erittäin hyvää työtä.
Tällaisia ihmiset ovat! Luoti otsaan tuollaisille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia omiin mielenterveysongelmiin apua kun kirjoittelet tuollaisia siksi että joku kaataa omalta pihaltaan puun.
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi lintua. Kysyitkö naapurilta miten linnun pesälle kävi, kun se etsii sitä hädissään. Menikö puun mukana? Saako uuden pesän tms. Mikä kaikki helpottaisi lintua. Ehkä poikasia oli pesässä, kituvatko ne edelleen vai mitä tapahtui?
No mitäpä lottoat.
Vierailija kirjoitti:
Tein viestistä rikosilmoituksen. En siis nettivinkkiä, vaan oikein rikosilmoituksen.
Ikävä kyllä metsiä hakataan vuoden ympäri, myös parhaaseen pesintäaikaan. Olen itse joutunut todistamaan tuollaista useaankin otteeseen täällä meidän kylällä.