Tuleekohan enää tänä kesänä helteitä
On kyllä ollut ihan taivaallisen ihanat ilmat. Kamalaa jos loppukesä on kylmä.
Kommentit (13)
10.8. alkaa hyvä lämmin sää Espoossa ja Helsingissä ja kestää 3 viikkoa. Olen tilannut. Olen silloin itse lomalla Suomessa.
Toivottavasti! Yritän tulla heinäkuussa 6 vkoksi Suomeen mutten halua palella sateessa
20 asteen kun menee yli, niin lisälämmöstä ei enää minulle ole mitään hyötyä. Ihmiset toki ovat erilaisia joku muu tykkää. Aika näyttää millaista keliä tarjolla.
Pelkään että tulee pikiä helleputkia ja vieläkin pahempia. Paljon ongelmia kun sadot kuivuu pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että tulee pikiä helleputkia ja vieläkin pahempia. Paljon ongelmia kun sadot kuivuu pilalle.
Ei nyt sato vielä 30 asteessa kuivu🤣
Vierailija kirjoitti:
Sai kyllä tulla lumi jo maahan.
Sinun kannattaa muuttaa sellaiseen paikkaan, jossa on lunta vuoden ympäri. Suomessa on edelleen 4 vuodenaikaa. Jokainen kestää aikansa ja näyttää parhaimmat puolensa. Nyt on kesä, nautitaan auringosta ja lämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sato vielä 30 asteessa kuivu🤣
Kaikki kuivuu jos vettä ei sada pisaraakaan. Täällä ollut jo pitkään maastopalo-vaara varoitukset kun vain yksi sade tullut kuukauden aikana.
"On kyllä ollut ihan taivaallisen ihanat ilmat."
Eikä ole, hirveetä! Ei tartteis liioitella!
Sai kyllä tulla lumi jo maahan.