Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tulla naiseksi

Vierailija
05.06.2024 |

Vihaan sukupuoltani ja siihen liittyviä sanattomia sääntöjä. En halua sheivata sääriäni en halua tunkea törkyjä naamaani, niin että näytän joltain muulta. En halua että joku töllää takapuoltani tai rintojani. Vihaan yhteiskuntaa, joka on tavallaan päättänyt nämä asiat. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hätää, jos et noita asioita halua tehdä niin ei sinua kukaan katselekkaan ja saat olla rauhassa.

Vierailija
2/4 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain oma itseni, enkä anna sukupuoleni määrittää minua ihmisenä. Jos se on jollekin ongelma, niin aika pienet on kyseisellä henkilöllä murheet sitten muutenkin. 

Ei sitä pakkelia ole pakko tunkea turpaansa, enkä todellakaan jaksa välittää jostain säärikarvojen sheivailusta. Käytän lähinnä unisex-vaatteita, koska ne miellyttää itseäni helppokäyttöisyydellään ja mukavuudellaan ja sopii tällaiselle hoikan teinipojan kropalla varustetulle. Jos joku töllää häiritsevästi, niin senkun sanot asiasta. Tai annat olla, jos nyt ei tule iholle tai ala uskomaan päätään. Siinä tapauksessa rähähdetään tai sanotaan takaisin. Ihan hyvin olen sekä ampumaradoilla, lumilautaillessa, suunnistaessa että kamppisharkoissa tullut otetuksi vastaan ihan vaan omana itsenäni, en mitenkään vain naisena. Jos joku on niin daiju, että ajattelee ensisijaisesti pelkän sukupuolen kautta, niin omapahan on häpeänsä. 

En silti mitenkään "vihaa" olla nainen. Toissijainen asia, jota en arjessa jaksa ajatella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun jaoit tämän asian kanssamme.

Vierailija
4/4 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla monella tavalla, jokainen päättää oman tapansa, Sukupuolessa ei ole mitään vikaa, eikä ole pakko elää kuviteltujen normien mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä