Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Sain tulilatvan lahjaksi
05.06.2024 |
Kukka voi edelleen hyvin, mutta on ruma, eikä kuki enää. Kehtaanko heittää roskiin, vai siedänkö tuota risukasaa? Ihmeen sitkeä kukka tuo on. Uudempi ja komeampi tulilatva ei kestänyt kuin hetken.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa rumat osat pois, on ihan ok viherkukkana.
Voi myös kukkia uudelleen. Ainakin minulla, kun laitoin sen pohjoisen puolen ikkunalle.
Alue: Aihe vapaa
Lopeta jo, tulilatvahullu!