Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko mieluummin liehuviin vai vartalonmyötäisiin?

Vierailija
05.06.2024 |

Itsellä on yleensä aina tiukkaa slimmiä, jotkut leveät pellavahousut löytyy ja yksi pitkä liehuva neuletakki mutta muuten ottaen lähes kaikki tyköistuvaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liehuva

Vierailija
2/7 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuva, en pidä liehukkeista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana pitää liehuvaa alaosaa ja istuvampaa yläosaa. Tai toisinpäin. Nämä teltta-malliset vaatteet ei ole oma juttu eikä myöskään kaikki tiukkaa.

Vierailija
4/7 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapana pitää liehuvaa alaosaa ja istuvampaa yläosaa. Tai toisinpäin. Nämä teltta-malliset vaatteet ei ole oma juttu eikä myöskään kaikki tiukkaa.

Tämä minullakin.  Kokonaan liehuva tekee musta tömäkän emännän, kokonaan tiukka tuntuu ahistavalta.

Vierailija
5/7 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa, kun liehuvat vaatteet tarttuu kiinni hikisiin kohtiin. Kyllä, hikoilen herkästi. 

Vierailija
6/7 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vartalonmyötäisiin. Jos käytän löysiä vaatteita, niin näytän vaan paksulta lyhyeltä pökkelöltä, mutta vartalonmyötäisissä näkyy että on kyllä kapeampi vatsan seutu siinä leveän lantion ja isohkojen tissien välissä. Ja omasta mielestä tiimalasi näyttää paremmalta kuin suorakulma, ainakin itselläni, muut olkoot mitä muotoa ja mieltä olevatkaan.

Vierailija
7/7 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi