33v ja vaikeus löytää vaatteita
Tuntuu, että vaatekaupoissa on "teinien" trendivaatteita tai sitten tätivaatteita. Kummatkaan ei houkuttele eikä tunnu omalta.
Mulla ei oo mitään erityistä tyyliä, haluaisin pukeutua siististi ja aikuismaisesti, mutta en kuitenkaan tätimäisesti.
Kommentit (6)
Olen samanikäinen ja suorat farkut sekä t-paidat tai erilaiset paitapuserot ja neuleet on minulla vakioasuja. Erityisesti kauluspaitatyyppisillä paidoilla saa muokattua asua tilanteen mukaan. Farkkumalleista useimmat farkkuni on suora tai mom fit.
Teinien vaatteitako haluat? Eikö yli kolmekymppinen ala olla jo hiukan tätimäinen? Mee Henkka Maukkaan etsimään lasten vaatteita.
Mä pukeudun animehuppareihin. Ei ole mielestäni lapsellista
Vierailija kirjoitti:
Olen samanikäinen ja suorat farkut sekä t-paidat tai erilaiset paitapuserot ja neuleet on minulla vakioasuja. Erityisesti kauluspaitatyyppisillä paidoilla saa muokattua asua tilanteen mukaan. Farkkumalleista useimmat farkkuni on suora tai mom fit.
Miksi 33 vuotiaan nuoren ihmisen pitää pukeutua kuin joku virka täti kauluspaitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 33 vuotiaan nuoren ihmisen pitää pukeutua kuin joku virka täti kauluspaitaan?
Itselläni on lähinnä oversizer -tyyli, missä kauluspaidat ei ole sellaisia tyköistuvia kauluspaitoja.
Marketeissa superrumia nyt