Monenako päivänä viikossa juot kaljaa/siideriä/lonkeroa?
Kommentit (31)
Ehkä kerran kuussa tai harvemmin, ja silloinkin yhden siiderin.
Ei huoleta pätkääkään.
Jos viikolla on sauna, niin silloin muutaman oluen.
Perjantaina ja lauantaina toki rentoutukseen sitten enemmän.
Ja kohta kun loma alkaa, niin ei ole merkitystä, silloin otetaan kun huvittaa.
Ikinä en rähjää, päin vastoin, iloisempi toki ihmisestä tulee humaltuessaan.
5 päivänä ainakin. Kunto on aika hyvä käyn kuitenkin tunnin lenkillä joka aamu.
5-6 päivänä ja vähän huolettaa. Bmi 22-23 pituutta 185 ja paino 80-83kg, mutta navan kohdalle on alkanut pikkuisen kertymään pullotusta. Eilenkin vetäisin "iltapalaksi" 6kpl 0,5L vahvoja 5-6% Chekki olutta. Vähän pyörrytti, mutta toimistolla olin ennen ysiä.
0-3 päivänä. Useimmiten se on 0, mutta esim. kesälomalla saattaa mennä tuohon 3 päivään. Ei huoleta, kerralla juo yksi tai kaksi annosta.
Olutta kerran tai kaksi viikossa. Normiviikkona perjantaisin kaksi saunaolutta. Jos on jotain juhlaa tai illanviettoa niin sitten esimerkiksi lauantaina tuon perjantain lisäksi. Joskus etelänlomalla olen juonut seitsemästä päivästä ainakin viitenä olutta, harvemmin kylläkään päihtymykseen asti. Siideriä tai lonkeroa en juo ollenkaan. Olen nainen.
Juon alkoholitonta olutta 1-2 kertaa viikossa ruuan kanssa. Mitään alkoholipitoisia en juo.
Jaa. Olen juonut siideriä viimeksi ehkä parikyt vuotta sitten. Noita muita en koskaan.
7 päivänä. Arkitissuttelu 4-6 isoa kaljaa (0,568 l), perjantaina sitten kännit esim. pullo vodkaa. Olen juonut näin jo kohta parikymmentä vuotta. Ei huoleta. Mieluummin lyhyt ja hauska elämä kuin ankea ja pitkä.
Vierailija kirjoitti:
7 päivänä. Arkitissuttelu 4-6 isoa kaljaa (0,568 l), perjantaina sitten kännit esim. pullo vodkaa. Olen juonut näin jo kohta parikymmentä vuotta. Ei huoleta. Mieluummin lyhyt ja hauska elämä kuin ankea ja pitkä.
Onko tuo hauskaa?
Lomalla joka päivä varmaan, saunan lämmitys olut, saunaolut, grilliruoan kanssa
Näin helteellä, sateella vähemmän
Jos ei ois niin kallista niin joisin joka päivä!!!!
En juo ollenkaan. Ei ihminen tarvitse alkoholia
m40
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
En juo joka viikko. Kun juon niin se on n. 3-8 annosta olutta tai lonkeroa.
Mulla on monta viikkoa ihan selvinpäin, sitten voin ottaa.