Mikä on lesbointa mitä olet humalassa
Kommentit (17)
Vähä pussaillut, puristellut rintoja. Jopa vähä imin nännejäkin. En muuta. Ei kaduta.
Yksissä bileissä yks lesbo halusi jutella mun kanssa rauhassa ja mentiin yhteen huoneeseen kahdestaan. Seisottiin siinä vastakkain ja se laittoi kätensä mun takapuolelle. Mulla oli hame ja siinä jutellessa se hivutti kätensä mun hameen alle. Mutta edelleen se vain piti käsiään mun pepulla.
Sitten se veti mun pikkuhousut peppuvakoon ja alkoi suutelemaan minua. Mä olin ihan että apua, mitä mä oikein teen.
Sitten se laittoi kätensä pikkuhousujeni sisälle ja työnsi sormen sisään. Silloin mä vedin pääni pois ja sanoin, että sorry, mutta mun on lähdettävä.
Muistan että se tuntui kestävän ikuisuuden, kun se koitti maanitella mua jäämään, mutta mä vaan hoin, että mun on lähdettävä. Lopulta se otti sormen pois sisältäni ja mä sitten häivyin. Lähdin saman tien kotiin, kun en kehdannut jäädä sinne. Pelkäsin vaikka kuinka kauan sitä, että muut saa tietää, mutta ei ole tainnut juttu levitä.
Juttu ei levinnyt poliisille, jonne muut kertovat kohtaamistaan rikoksista?
Tiesithän että noin ei saa tehdä kun kirjoitit tänne fantasiastasi?
Vierailija kirjoitti:
Juttu ei levinnyt poliisille, jonne muut kertovat kohtaamistaan rikoksista?
Tiesithän että noin ei saa tehdä kun kirjoitit tänne fantasiastasi?
Kyllä kai nyt vähän saa lesboilla?
Vierailija kirjoitti:
Yksissä bileissä yks lesbo halusi jutella mun kanssa rauhassa ja mentiin yhteen huoneeseen kahdestaan. Seisottiin siinä vastakkain ja se laittoi kätensä mun takapuolelle. Mulla oli hame ja siinä jutellessa se hivutti kätensä mun hameen alle. Mutta edelleen se vain piti käsiään mun pepulla.
Sitten se veti mun pikkuhousut peppuvakoon ja alkoi suutelemaan minua. Mä olin ihan että apua, mitä mä oikein teen.
Sitten se laittoi kätensä pikkuhousujeni sisälle ja työnsi sormen sisään. Silloin mä vedin pääni pois ja sanoin, että sorry, mutta mun on lähdettävä.
Muistan että se tuntui kestävän ikuisuuden, kun se koitti maanitella mua jäämään, mutta mä vaan hoin, että mun on lähdettävä. Lopulta se otti sormen pois sisältäni ja mä sitten häivyin. Lähdin saman tien kotiin, kun en kehdannut jäädä sinne. Pelkäsin vaikka kuinka kauan sitä, että muut saa tietää, mutta ei ole tainnut juttu levitä.
ymmärrätsä, että toi daikki teki rikoksen sua kohtaan, mieti jos joku mies toimisi noin?
Samaan wc koppiin kuselle niin että mä kusin pönttöön ja kaveri kyykki ja kusi lattialle. Annoin kaverin suukottaa mun pillua.
Vierailija kirjoitti:
Samaan wc koppiin kuselle niin että mä kusin pönttöön ja kaveri kyykki ja kusi lattialle. Annoin kaverin suukottaa mun pillua.
Kiitoksia kun vahvistit jokaisen äijän käsitystä siitä miksi tytöt menevät *aina* vessaan kaverin kanssa.
Ihan kämpilläkin kävi niin että tyttöystävän paras kaveri oli meillä ja nautittiin parit siiderit.
Tytöt menivät *yhdessä* ahtaaseen vessaan pissalle (suihkussa oli toinen isompi).
Kuulin olutta hakiessa näiden hihittävän vessassa.
"Hihihi, älä katsele (lirinää)"
"Hihi levitä ne ihan auki (lirinä muuttuu äänekkääksi suihkuksiä"
"Hihihi, sun vuoro seuraavaksi"
Loppuillan kalu seisoikin lahkeessa.
Menin kokeneen naisen kanssa päätyyn asti. Ja sen jälkeen monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Menin kokeneen naisen kanssa päätyyn asti. Ja sen jälkeen monta kertaa.
Yöööööök 🤮
Ei tarvitse olla humalassa ... kun naisellinen nainen sanoo ihan suoraan silloin seksi ei ole asia jonka tajuaminen
kestää kauan. Olen havainnut, että tällasia naisia on olemassa ....
"ymmärrätsä, että toi daikki teki rikoksen sua kohtaan, mieti jos joku mies toimisi noin?"
Mutta toihan sanoi vain lähtevänsä. Ei vaikka että lopeta. On siinä nyt eroa.
suutelin toista naista, samaan aikaan kädellä hivelin hänen jalkoväliään
Vierailija kirjoitti:
suutelin toista naista, samaan aikaan kädellä hivelin hänen jalkoväliään
Miltä tuntui koskea toisen pilluun
Vierailija kirjoitti:
"ymmärrätsä, että toi daikki teki rikoksen sua kohtaan, mieti jos joku mies toimisi noin?"
Missä kohtaa kertomusta hän antoi suostumuksen sormien työntämiseen vaginaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa kertomusta hän antoi suostumuksen sormien työntämiseen vaginaan?
Missä kohtaa kieltämisen?
Kokeiltiin kaverin kanssa humalassa lesboilua. Pussailtiin ja otettiin vaatteita pois, siinä kohtaa päätettiin lopettaa kun molemmista alkoi tuntua ällöttävältä. Hyi miltä tuntui kokeilla kädellä toisen pillua.
Pesin autosta tuulilasin.
En katunut.