Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ollut naapurina kolme eri nuorta vuokralaista ja niistä kaikki ovat poltelleet silloin tällöin pilveä.

Vierailija
04.06.2024 |

Muistakaa, että se voi hyvin olla se sinun kullannuppusi, joka myös tekee tuota.

Nämä nuoret ovat olleet ihan kunnollisen näköisiä ja oloisia, hienot autot käytössä, liekkö vanhempien mersut ja audit.

Eli mistään ns. Ongelma nuorista ei ole kyse.

Ja älkää yhtään vähätelkö huumeet on aina huono ja vaarallinen asia, on myös riski saada jotain myrkkyä.

Olkaa tarkkoja mitä teidän kullat tekee. Tosin sitä voi olla vaikea havannoida. Kerroin tämän siksi, että vanhemmat todella avaisivat silmät tälle ongelmalle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ilman päihteitä on tylsää.

Vierailija
2/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mitä havaitsin oli näitä koko yön jatkuvia bileitä. Niissäkään ei välttämättä menty pelkän viinan voimalla. Bilehuumeitahan vetää kaikki, se on normaalia, tätä olen kuullut 😨

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

POltteleeko ne sisällä? Kiva haju naapureille.

Vierailija
4/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me vanhuksetkin osataan. 😉

Vierailija
5/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan olla sit ihan kunnollisia nuoria? Bissen sijaan menee jointti. Minä pidän tätä sivistyksellisenä kehityksenä vain.

Vierailija
6/6 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos monet käyttävät niin moni myös kasvattaa ja sen jälkeen sielläpäin alkaa liikkua "mielenkiintoista" väkeä 24/7. Mitään irtainta myyntikelpoista ei kannata pitää talovarastoissa ja pyörät on syytä tuoda omalle parvekkeelle. Pössyporukoista ainakin kolmannes käyttää/välittää muutakin. Ikävällä kokemuksella.