Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eräs työntekijä mustasukkainen

Vierailija
04.06.2024 |

Teen yhteistyötä erään mieshenkilön kanssa jota kohtaan en tunne mitään, on vain työkaveri. No sitten joku toinen naistyöntekijä vinkkasi luokseen, jutteli kihertäen ja hihittäen tämän miehen kanssa. Ei siinä mitään mutta meidän työpanos hieman kärsi kun minun ja tämän miehen piti tehdä yhdessä työtä ja nää kaks vaan jutteli ja flirttaili. Ei varmaan hetkeäkään antanut olla kanssani. Onko muilla ollut samanlaista työyhteisössä? Harmitti vain että tuon naisen mustis suhtautuminen pilasi meidän yhteistyön vaikka en tunne tätä miestä kohtaan mitään vaikka ehkä niin luulikin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin kuka tässä olikaan se mustis ja kenestä.

Vierailija
2/8 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on, ja se löytyy peilistäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hänestä mustis ollenkaan, en vain pidä siitä että työntekoa häiritään tuolla lailla. Ap

Vierailija
4/8 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vtuttaa kun et saa erästä naista paritettua miespuoleiselle valtion virkamiehelle, joka näyttää olevan kaiken lisäksi vakooja?

Vierailija
5/8 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut mustasukkaisuuden kyllä vihaisena, hermostuneena, ehkä hieman hätääntyneen näköisenä ilmeenä, jonka on saanut sekä minä, että mies jonka seurassa olen itse naureskellut.

Vierailija
6/8 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hänestä mustis ollenkaan, en vain pidä siitä että työntekoaj häiritään tuolla lailla. Ap

Nii, että tää päällikkömies on jonkin sortin Kalevi Sorsa kakkonen vai? Että esimieheksi pitäisi saada agentti?

Vierailija
7/8 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuule tää päällikkömies tietää missä olen töissä ja tietää miten tulla katsomaan minua uuteen työpaikkaan jos hän ei ole vakooja? Sillä eihän hänen pitäisi tietää missä olen töissä. Lisäksi, miksi haluaisin häntä nähdä uudestaan? En ainakaan keksi yhtään ainutta syytä. 

Vierailija
8/8 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuule tää päällikkömies tietää missä olen töissä ja tietää miten tulla katsomaan minua uuteen työpaikkaan jos hän ei ole vakooja? Sillä eihän hänen pitäisi tietää missä olen töissä. Lisäksi, miksi haluaisin häntä nähdä uudestaan? En ainakaan keksi yhtään ainutta syytä. 

Vat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä