Aikuisten biletemppu
En osaa kuin yhden biletempun ja sitäkään en ole esittänyt kuin kerran. Minulla on kireä esinahka ja iso terska. Penis ei ole järin pitkä, mutta paksu kylläkin. Kun penis on erektiossa ja esinahan vetää ison terskan yli taakse, sitä ei saa kivutta takaisin kuin eräällä tempulla. Kerran pikkujoulujen jälkeisillä kotijatkoilla paikalla oli viisi naista. Kun kerroin biletempustani, se haluttiin nähdä. Naiset tekivät ensin "käsitöitä" ja saivat peniksen erektioon, mutta kukaan ei saanut taakse vedettyä esinahkaa takaisin ei edes syljellä liukastamalla. Käännyin aina selin, kun tein sen tempun itse. Lähdin yhden ikäneidon kanssa hänen asunnolleen, missä opetin hänelle biletempun salaisuuden. Taidettiin harrastaa muutakin. Pitäisi varmaan tehdä opetusvideo ja pistää se verkkoon? Onko muilla yhtä salaisia biletemppuja takataskussa?
Kommentit (3)
Ei näyttänyt. Mutta kerran esileikkien aikana kun kehuin erään neidon perhosen siipiä, hän pyysi pistämään peniksen niiden väliin. Sitten hän nappasi siivenkärjistä sormillaan kiinni ja venytti ne peniksen yläpuolelta yhteen. Ja minulla on paksu. Se oli niin kiihottavaa, että vähältä piti, ettei tulivuori purkautunut pienelle karvakolmiolle, joka hankasi terskaa, kun liikuin siinä tunnelissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näyttänyt. Mutta kerran esileikkien aikana kun kehuin erään neidon perhosen siipiä, hän pyysi pistämään peniksen niiden väliin. Sitten hän nappasi siivenkärjistä sormillaan kiinni ja venytti ne peniksen yläpuolelta yhteen. Ja minulla on paksu. Se oli niin kiihottavaa, että vähältä piti, ettei tulivuori purkautunut pienelle karvakolmiolle, joka hankasi terskaa, kun liikuin siinä tunnelissa.
Me olemme tehneet tuota samaa mutta yhdistämällä lävistetyt häppärit samalla korulla. Tuntuu kyllä mukavalta ja näyttää kiihottavalta häppäripillun huulet kalun ympärillä :)
Näyttikö kukaan naisista sinulle kuinka saa sisemmät häpyhuulet solmuun? Tuohan on joillain naisstrippareilla ohjelmistossaan.