Oletko kokeillut tinderiä?
ja löysitkö sellaista seuraa kun halusit?
Olen itse joskus miettinyt, että voisi tehdä sinne profiilin, mutta en vaan ole sitten kuitenkaan viitsinyt. Jotenkin olen saanut tuosta palvelusta sellaisen kuvan, että siellä naisen pitää olla suunnilleen täydellisen näköinen, että kukaan mies kiinnostuu, ja niistä kiinnostuneista 99% etsii vain ja ainoastaan satunnaista seksiseuraa.
Kommentit (30)
99% naisista ei halua tinderissä edes jutella miehen kanssa. Ei tule osumia ihan tavis naisiltakaan. Pari vuotta yritin. Naiset just haluaa täydellisen mallimiehen että olisivat kiinnostuneita.
Puoli vuotta olen ollut. Ekan kuukauden maksoin, siinä ajassa tuli 500 tykkäystä. No eipä ne paljon lohduta, kun ovat suurin osa liian kaukaa. Haen seuraa vain samasta kaupungista tai lähikunnista.
Olen käynyt n. 10 miehen kanssa treffeillä, yhden kanssa nyt tapailen.
Olen 54v tavis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs ystäväni teki toissa vuonna profiilin tinderiin. Hän on Helsingissä asuva, 40+ vuotias vuoroviikkoäiti, ehdottomasti nätti mutta ei mikään kaunotar. Hän sai viikoissa yli 7000 tykkäystä, ja satoja treffipyyntöjä.
Eräs ystävä toissa vuonna..., trollit ei edes yritä.
Ihan huomiona, sun ystävänkin on pitänyt tykätä noista sadoista, jos treffipyyntö on tullut. Huomiona myös, että Tinderin ilmaisveriossa voi tykätä max. 20 profiiliä päivässä eli jos kaverisi on saanut matchin kaikilla tykkäyksillä, niin silloin maksimi olisi viikossa 140. Näin ei kuitenkaa ole käynyt.
Toki hänelle voi olla maksullinen versi käytössä.
Hänellä nimenomaan oli maksullinen versio käytössä. Hän oli sitä mieltä että pakko maksaa, jotta pääsee karsimaan niitä ty
Pakko maksaa, että pääsi karsimaan tykkäyksiä? Mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa?
Juu, en edelleenkään usko.
Vierailija kirjoitti:
99% naisista ei halua tinderissä edes jutella miehen kanssa. Ei tule osumia ihan tavis naisiltakaan. Pari vuotta yritin. Naiset just haluaa täydellisen mallimiehen että olisivat kiinnostuneita.
No ei tarvitse olla täydellinen mallimies. Kerropa mitä sun profiilissa luki, niin kerron mikä pielessä
En ole, enkä kokeile, vaikka se olisi viimeinen tapa löytää nainen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvitse olla täydellinen mallimies. Kerropa mitä sun profiilissa luki, niin kerron mikä pielessä
Pitää olla, vastahan se trolli väitti, että pitää olla pitkä, hampaat kunnossa yms paskaa. Mikäli ei ole malli mies, ei ole mahdollisuuksia. Hyvä koulutus pitää olla, lääkäri, sotilas, palomies tms vastaava. Kesämökki, autot pihalla, purjene ja iso talokin. Ei nämäkään riitä, jos ei ole pärstä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillu panosovellusta, haluan parisuhteen.
Tämä länkytys on aika väsynyttä. Kenenkään ei tarvitse mennä sänkyyn kenenkään kanssa jos ei halua, ei Tinder- treffeillä tai muuten. Joillekin deittiappit sopii, jotku hakee seuraa muuten. Mutta on todella noloa esittää jotain parempaa vain sen takia, ettei juuri itse etsi seuraansa vaikka Tinderistä.
Miksipä se siitä mihinkään muuttuu. Fakta on fakta., sitähän tuo AP:kin tossa mainitsi.
Tiesitkö, että netissä pyörii ihan samat ihmiset kuin muuallakin. Ei sinun länkytys muuksi muutu vaikka yrität itseäsi nostaa jotenkin muiden yläpuolelle.
Jos asian kääntää toisinpäin, voitko tapailla miestä joka on ollut joskus Tinderissä. Eikös se kerro, että hakee vain seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kivan ja katseenkestävän miehen sokkotreffi-periaatteella. Vieläpä seksinhakusivustolta. Tykkäämme ihmisinä toisistamme. Olen tavis nainen.
Sama juttu itselläni. Melkein aina kun annan tykkäyksen, niin saan mätsin.
N35