Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokeillut tinderiä?

Vierailija
04.06.2024 |

ja löysitkö sellaista seuraa kun halusit?

Olen itse joskus miettinyt, että voisi tehdä sinne profiilin, mutta en vaan ole sitten kuitenkaan viitsinyt. Jotenkin olen saanut tuosta palvelusta sellaisen kuvan, että siellä naisen pitää olla suunnilleen täydellisen näköinen, että kukaan mies kiinnostuu, ja niistä kiinnostuneista 99% etsii vain ja ainoastaan satunnaista seksiseuraa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut, muutaman kuukauden viihdyin. Kyllähän siellä mätsejä tuli, ja useammilla ekoilla treffeilläkin kävin. Mukavia, tavallisia tyyppejä, mutta se oikea löytyikin sitten ihan livenä. 

Sanoisin että olen seiskan-seiskapuolen luokkaa numeroarvosanoilla eli en mikään kaunein, mutta ihan ok näköinen, ja hoikka. Ei tullut sellaista oloa etteikö kukaan olisi minusta tykännyt, melkein joka kerta kun itse swaippasi oikealle niin tuli mätsi.

Sama juttu itselläni. Melkein aina kun annan tykkäyksen, niin saan mätsin. 

N35

Vierailija
22/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% naisista ei halua tinderissä edes jutella miehen kanssa. Ei tule osumia ihan tavis naisiltakaan. Pari vuotta yritin. Naiset just haluaa täydellisen mallimiehen että olisivat kiinnostuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta olen ollut. Ekan kuukauden maksoin, siinä ajassa tuli 500 tykkäystä. No eipä ne paljon lohduta, kun ovat suurin osa liian kaukaa. Haen seuraa vain samasta kaupungista tai lähikunnista.

Olen käynyt n. 10 miehen kanssa treffeillä, yhden kanssa nyt tapailen.

Olen 54v tavis nainen

Vierailija
24/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystäväni teki toissa vuonna profiilin tinderiin. Hän on Helsingissä asuva, 40+ vuotias vuoroviikkoäiti, ehdottomasti nätti mutta ei mikään kaunotar. Hän sai viikoissa yli 7000 tykkäystä, ja satoja treffipyyntöjä. 

Eräs ystävä toissa vuonna..., trollit ei edes yritä. 

Ihan huomiona, sun ystävänkin on pitänyt tykätä noista sadoista, jos treffipyyntö on tullut. Huomiona myös, että Tinderin ilmaisveriossa voi tykätä max. 20 profiiliä päivässä eli jos kaverisi on saanut matchin kaikilla tykkäyksillä, niin silloin maksimi olisi viikossa 140. Näin ei kuitenkaa ole käynyt. 

Toki hänelle voi olla maksullinen versi käytössä. 

Hänellä nimenomaan oli maksullinen versio käytössä. Hän oli sitä mieltä että pakko maksaa, jotta pääsee karsimaan niitä ty

Pakko maksaa,  että pääsi karsimaan tykkäyksiä? Mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa?

Juu, en edelleenkään usko.

Vierailija
25/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% naisista ei halua tinderissä edes jutella miehen kanssa. Ei tule osumia ihan tavis naisiltakaan. Pari vuotta yritin. Naiset just haluaa täydellisen mallimiehen että olisivat kiinnostuneita.

No ei tarvitse olla täydellinen mallimies. Kerropa mitä sun profiilissa luki, niin kerron mikä pielessä

Vierailija
26/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä kokeile, vaikka se olisi viimeinen tapa löytää nainen maailmassa.

Vierailija
27/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse olla täydellinen mallimies. Kerropa mitä sun profiilissa luki, niin kerron mikä pielessä

Pitää olla, vastahan se trolli väitti, että pitää olla pitkä, hampaat kunnossa yms paskaa. Mikäli ei ole malli mies, ei ole mahdollisuuksia. Hyvä koulutus pitää olla, lääkäri, sotilas, palomies tms vastaava. Kesämökki, autot pihalla, purjene ja iso talokin. Ei nämäkään riitä, jos ei ole pärstä kunnossa.

Vierailija
28/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o. En tarvitse panokaveria.

Vierailija
29/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillu panosovellusta, haluan parisuhteen.

Tämä länkytys on aika väsynyttä. Kenenkään ei tarvitse mennä sänkyyn kenenkään kanssa jos ei halua, ei Tinder- treffeillä tai muuten. Joillekin deittiappit sopii, jotku hakee seuraa muuten. Mutta on todella noloa esittää jotain parempaa vain sen takia, ettei juuri itse etsi seuraansa vaikka Tinderistä. 

Miksipä se siitä mihinkään muuttuu. Fakta on fakta., sitähän tuo AP:kin tossa mainitsi.

Tiesitkö, että netissä pyörii ihan samat ihmiset kuin muuallakin. Ei sinun länkytys muuksi muutu vaikka yrität itseäsi nostaa jotenkin muiden yläpuolelle.  

Jos asian kääntää toisinpäin, voitko tapailla miestä joka on ollut joskus Tinderissä.  Eikös se kerro,  että hakee vain seksiseuraa. 

Vierailija
30/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kivan ja katseenkestävän miehen sokkotreffi-periaatteella. Vieläpä seksinhakusivustolta. Tykkäämme ihmisinä toisistamme.  Olen tavis nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi