Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä ja helppoja TUPARItarjottavia

28.01.2007 |

Porukkaa olisi tulossa n. 25-30 henkee. Lähinnä suolaista purtavaa, makea on jo hallinassa. Kiitos ehdotuksista jo etukäteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtitaikinasta olen itse tehnyt pikkusuolaista niin että olen kaulinnut sulaneita levyjä hieman ohuemmiksi ja levittänyt päälle ketsuppia/tomaattipyrettä, siihen päälle joko pelkkää juustoraastetta tai juustoraastetta ja sinihomejuustoa. sitten rullannut ja leikellyt sellaisia pikkuisia kiekkosia ja voidellut ja uuniin.

Toinen ehdotus torttutaikinasta olisi " kinkkupiiraat"

2pakettia voitaikinalevyjä

n.300gkinkku/kalkkuna tms suikaleita/paloja

n.150g juustoraastetta

2 kananmunaa(n.1 1/2 täytteeseen ja 1/2voiteluun)

Halkaise levyt puoliksi, voitele munalla. Sekoitat täyte. Eli kaikki aineet kerralla kippoon ja sekaisin. Laita voidelluille pohjille täytettä ja paista 200asteessa n.15-20min, eli kunnes pohjat ovat vaalean ruskeita.

Vierailija
2/2 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tapaskeksejä (esim. valkosipuli-oliivi). Laita keksin päälle ensin tuorejuustoa(esim. ruohosipuli, paprika, valkosipuli.. mistä tykkää). Sitten viipale kirsikkatomaattia, jotain leikkelettä (rullalle käärittynä) ja lopuksi päälle palanen persiljaa. Tarjolle jollekin tarjottimelle; takuulla hyvää. :)

Coctailtikkuihin voit laittaa esim. palasen lihapullaa, nakkia, erilaisia juustoja, ananasta, viinirypälettä, ...mielikuvitus rajana.

Jauheliha-, savukalapasteijoita.

Chilinen broileripiirakka (jos olet kiinnostunut, voin kirjoittaa tänne ohjeen?)

Pikkupitsoja

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä