Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt jyrähtää pääministeri Orpo: Opposition mato- puhu kuten MINÄ käsken!

Vierailija
03.06.2024 |

"Orpo kieltää Virtaa käyttämästä sanaa satumetsäkriteerit"

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f51439e-e868-41a7-bbe1-ecb0c7e4f…

Petteri on alfa. Kansanedustajien sananvapauden rajoittaminen on aina hyvä idea, suorassa lähetyksessä varsinkin.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo pikku-ukko mitään jyrähdä. Milloin meillä on viimeksi ollut noin tossu pääministeri?

Ei meillä ole ollut aikaisemmin ek;n käsinukkeja ministereinä. Petteri lapanen on kyllä pohjanoteeraus monella tavalla. Retorisestikkin koska perussuomalaiset hallituskumppanina. Kuten näemme ihan kaikki voi mennä pieleen. Talous sakkaa, työttömyys kasvaa ja mainekin meni äärioikeiston takia.

Vierailija
22/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa Orposta mitä mieltä hyvänsä, kyllähän vihervassareiden itku ja kipuilu on huvittavaa. 😂

Itse toimitte samalla tavalla viime kaudella oppositiossa. Ensi kaudella saa demarit nauraa taas.

Ei meistä siellä kukaan ole ollut.Naurettava tuo huutava virta kun luulee saavansa huomiota huutamalla.Pistäisi nyt sen remonttinsa valmiiksi ennen kuin putoaa hallituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopen kyllästynyt Orpon ylimielisyyteen. Kun Maria Ohisalo kysyi kyselytunnilla, että tekeekö kokoomus yhteistyötä äärioikeiston kanssa, Orpo kieltäytyi vastaamasta ja haukkui Mariaa kysymyksestä.

Vierailija
24/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusetä Pikku Orban ei halua kuulla satumetsistä vaikka itse niitä sellaisiksi kutsui kun muutakaan ei keksinyt.

Tyyppi on kuin paska vitsi. About ripulin tasoa.

Vierailija
25/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopen kyllästynyt Orpon ylimielisyyteen. Kun Maria Ohisalo kysyi kyselytunnilla, että tekeekö kokoomus yhteistyötä äärioikeiston kanssa, Orpo kieltäytyi vastaamasta ja haukkui Mariaa kysymyksestä.

Siis Orvon ylimielisyyteen. Käytetään mielummin sitä muotoa.

Vierailija
26/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuhun ei pysty, pelkää jäävänsä kiinni valheista jälleen mutta totuuttakaan ei voi kertoa niin pitää vetää itkupotkuraivarit ja yrittää kieltää ihmisiä puhumasta asioista mitkä ahdistaa. Orpo on kuin 10 vee hiutale lapsi.

Vierailija
27/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En muuta keksinyt" Ihmiset älkää äänestäkö Kokoomusta.

Vierailija
28/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreitä. Meidän tulee estää lautaoikeistolaisten ja luontovihamielisten voimien nouseminen Euroopassa.

Vierailija
29/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo älä ole Orban!

Vierailija
30/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo 2013 Petterin harhat riistäytyivät valloille:

"Hän lähetti taivutuksesta medialle tiedotteen, jossa toivoo sukunimensä taivutettavan genetiivissä tyyliin Orpo - Orpon.

Orpo perustelee tätä sukunsa yli satavuotisella käytännöllä, joka on toinen kuin Kotimaisten kielten keskuksen Kotuksen linjaus."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000617010.html

Voitaisiinko se taivuttaa muodossa "Orban"

Vierailija
31/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla kun kysymys ei miellytä niin haukutaan kysyjä. Kännissäkö se orpo siellä oli?

Vierailija
32/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla kun kysymys ei miellytä niin haukutaan kysyjä. Kännissäkö se orpo siellä oli?

Ei sentään jauhoissa kuten edeltäjänsä. 

Vierailija
33/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo: "Ei Suomessa ole mitään laita- tai äärioikeistoa"

Kuinka pihalla voi ihminen olla?

Vierailija
34/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän vihreitä. Meidän tulee estää lautaoikeistolaisten ja luontovihamielisten voimien nouseminen Euroopassa.

Samaa mieltä. Siksi en voi äänestää luonnon vihaajia vihreitä. 

Vierailija
35/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soijapoika Orpon jyrähdys, miehellä ei ole mitään auktoriteettia. Jos tuollainen betamies sanoisi minulle jotain, nauraisin. Miten Suomessa voi päästä pääministeriksi ilman, että ei ole minkäänlaisia johtajan ominaisuuksia tai kykyjä.

No just hiljattain joku teki aloituksen missä todettiin että suomessa ei ole ollut 70 vuoteen ammattitaitoista valtiovarainministeriä. Sama kuin luotsi leikkisi kapteenia tarttunmalla laivan ruoriin tai pankin toimitiloja siivoova päättää olla pankinjohtaja.

Vierailija
36/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soijapoika Orpon jyrähdys, miehellä ei ole mitään auktoriteettia. Jos tuollainen betamies sanoisi minulle jotain, nauraisin. Miten Suomessa voi päästä pääministeriksi ilman, että ei ole minkäänlaisia johtajan ominaisuuksia tai kykyjä.

Löysä kuin keitetyllä riisillä täytetty kumihanska. Kunnon lapanen.

No, Marinilla on kuitenkin puolensa. Etupuoli on vähän parempi.

Vierailija
37/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpo: "Ei Suomessa ole mitään laita- tai äärioikeistoa"

Kuinka pihalla voi ihminen olla?

Äärioikeisto on ainoa joka kiistää sen.

Jopa SUOJELUPOLIISI ja kansainväliset viranomaiset/ tutkijat sanoo suomessa olevan äärioikeistooa.

Vierailija
38/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut hänkään. Tätä ei tahdo millään trollit hyväksyä.

Vierailija
39/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-aho kohtasi saman asian aikoinaan. Ei vastannut kysymykseen.

Erkki lähetti Jussi Halla-aholle kysymyksen, milloin tämä siivoaa puolueesta natsitpois

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007735380.html

Vierailija
40/55 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ylläty kun kokoomuksen jauhoilut paljastuu. Siinä porukassa on aivan varmasti käyttäjiä.