Piti aloittaa laihdutus tänään
Olen ollut koko päivän kotona ja syönyt kaksin käsin suolaista ja herkkuja mitä juhlista jäi. No huomenna on uusi päivä ja uusi aloitus. Eihän se voi olla yhdestä päivästä kiinni?
Kommentit (20)
Ap, ei se ole yhdestä päivästä kiinni eikä kahdestakaan mutta kolmesta jo on.
Jos olisit aloittanut tammikuun 1 päivä niin olisit jo laihtunut 20 kg. Mutta istut edelleen sohvalla ja olet lihonut 20 kg lisää.
Monilla se tuppaa tuolla menolla olemaan aina huomenna, eikun maanantaina. No jos ensi viikolla..
JES! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat vuorollaan hokevat JES!
Ei hätää. Minä lasken kaloriat viikkotasolla, koska joskus tulee joku päivä ylitettyä päiväkaloriat. Eli pyrin päivittäin syömään max 2000kcal ja viikossa 14 000kcal. Jos tänään meni yli, on koko viikko aikaa tasoittaa se.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää. Minä lasken kaloriat viikkotasolla, koska joskus tulee joku päivä ylitettyä päiväkaloriat. Eli pyrin päivittäin syömään max 2000kcal ja viikossa 14 000kcal. Jos tänään meni yli, on koko viikko aikaa tasoittaa se.
JES! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat vuorollaan hokevat JES!
Kokeile jotain ohjelmaa, esim. 8 viikkoa. Minä aloitin maaliskuun alussa, ja nyt paino on tippunut jo miltei liikaa. (Ylipainoa ei ollut, mutta halusin eroon pömppömahasta.) Nälkä ei ole juurikaan ollut, mutta herkkuhimo on vähentynyt merkittävästi. Nyt tekee mieli hedelmiä ja marjoja, ei niinkään mitään sipsejä tai karkkeja. Toisinaan syön "väärin" edelleen, mutta aina seuraavana päivänä palaan taas ruotuun, ettei jää väärä vaihde päälle.
Tämä EI OLE mikään 8 viikon maksettu mainos, vaan se oikeasti toimi mulla. Yhtä lailla voisi toimia jokin Maikki Marjaniemen tai vastaavien keittiökevennys, pääasia on, että turhat mätöt jää jollain lailla pois. Mulla piti olla jokin ohje, jota seurata, muuten olisin lipsunut vaikka miten. Mutta nyt on kivaa, kun mahtuu 15 vuotta vanhat kuteet taas päälle, aiemmin housut ei olisi pömpän päälle mahtuneet.
Johtuu menkoista, että tekee mieli syödä. Päivä pari niin ei maistu mikään. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei susta ole siihen.
On minusta ollut ennenkin. Olen laihduttanut kerran 30 kg. Ap.
Hyvä, hyvä. Syö kaikki houkutukset pois. Toivottavasti tulee niin paha olo, ettei kaupassa tee edes mieli ostaa uusia herkkuja kaappiin houkutukseksi.
Minä remppasin ruokavaliotani, nyt on 3 viikkoa mennyt, nälkää ei ole mutta painoa on pudonnut 2,5 kiloa. On ollut ehkä turhan nopea tahti mutta kyllä se siitä tasoittuu. Minun herkut ovat esim rasiallinen mansikoita.
Paras päivä aloittaa on aina huomenna! Tai maanantaina! T. Ikuinen laihduttaja :D
Vierailija kirjoitti:
Minä remppasin ruokavaliotani, nyt on 3 viikkoa mennyt, nälkää ei ole mutta painoa on pudonnut 2,5 kiloa. On ollut ehkä turhan nopea tahti mutta kyllä se siitä tasoittuu. Minun herkut ovat esim rasiallinen mansikoita.
Alussa tippuu enemmän, kun nesteet lähtee
Pidin kolmen päivän dieetin.
Yksi proteiinijuoma, yksi viherpirtelö missä kaalia, sitruunamehua ja purkillinen ananasmurskaa, ja illalla yksi pala näkkileipää ilman päällisiä, että saisi nukuttua.
Lisäsin proteiinijuomaan vähän suolaa, ettei tulisi päänsärkyä.
Kolmen päivän jälkeen aloin taas syödä normaalisti. Menin vaa'alle vasta muutaman päivän päästä siitä, ettei nestehukka enää vaikuttaisi, ja paino oli pudonnut 1,5 kg. Uskomatonta.
Jos teen tämän joka viikko, olen syksyllä normaalipainossa, vaikka pudotus olisi vähemmänkin kuin tuo mainittu.
Jaa.