Millä te saatte lasiset astiat pysymään puhtaina, kun ovat siis uunissa ja sen jälkeen mulla ainakin roiskeita. Pitääkö ostaa
Kommentit (8)
Tottakai minäkin puhdistan tiskini. Nämä vuuat on vanhoja, yli 10 vuotta ainakin. t.ap
Jos tarkoitat pyrexvuokia, niin konepesussa lähtee pinttyneempikin vuoka. Jos ei ole konetta voi astiaa liottaa soodavedessä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai minäkin puhdistan tiskini. Nämä vuuat on vanhoja, yli 10 vuotta ainakin. t.ap
Ikäkö niitä roiskeita tekee sulla? Itsellä 20v vanhoja lasivuokia ihan on ilman mitään "roiskeita".
Mun uunivuuat on kans melkein 20 vuotta vanhoja. Ei pinttymän pinttymää kun osaa pestä. Roiskeita tulee syödessä ja kokatessa kattiloihin, laseihin, kauhoihin, pelteihin yms. Pesemällä puhdistuu.
Astianpesukoneessa pesemisen jälkeen vileda- tiskisienellä (karkea puoli) lähtee jäljet ja uudestaan koneeseen.
No kuule ihan kunnon liotus tiskiainevedessä auttaa pinttyneempinkin "roiskeisiin".
Saippuavilla. Toinen hyvä (liotettuun likaan) taikasieni. Ja hankausneste a la Cif.
Mulla on tapana tiskata mun astioita.