Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä te saatte lasiset astiat pysymään puhtaina, kun ovat siis uunissa ja sen jälkeen mulla ainakin roiskeita. Pitääkö ostaa

Vierailija
03.06.2024 |

uudet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana tiskata mun astioita.

Vierailija
2/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minäkin puhdistan tiskini. Nämä vuuat on vanhoja, yli 10 vuotta ainakin. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat pyrexvuokia, niin konepesussa lähtee pinttyneempikin vuoka. Jos ei ole konetta voi astiaa liottaa soodavedessä pitkään.

Vierailija
4/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minäkin puhdistan tiskini. Nämä vuuat on vanhoja, yli 10 vuotta ainakin. t.ap

Ikäkö niitä roiskeita tekee sulla? Itsellä 20v vanhoja lasivuokia ihan on ilman mitään "roiskeita".

Vierailija
5/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uunivuuat on kans melkein 20 vuotta vanhoja. Ei pinttymän pinttymää kun osaa pestä. Roiskeita tulee syödessä ja kokatessa kattiloihin, laseihin, kauhoihin, pelteihin yms. Pesemällä puhdistuu. 

Vierailija
6/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukoneessa pesemisen jälkeen vileda- tiskisienellä (karkea puoli)  lähtee jäljet ja uudestaan koneeseen.

Vierailija
7/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ihan kunnon liotus tiskiainevedessä auttaa pinttyneempinkin "roiskeisiin". 

Vierailija
8/8 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuavilla. Toinen hyvä (liotettuun likaan) taikasieni. Ja hankausneste a la Cif.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi