Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostunut vain tummista ja ulkomaalaisista naisista

Vierailija
03.06.2024 |

Hei!

Täällä on nuori mies kiinnostunut ainoastaan aasialaisista, afrikkalaisista ja latino naisista. Tumma ihonväri on pakollinen ominaisuus. Nyt se on minulle vasta valjennut. Vaikeaa on parisuhteen löytäminen Suomessa näistä lähtökohdista. En pysty taloudellisen tilanteeni vuoksi matkustella maailmalle. Joutuuko tässä nyt elämään ikisinkkuna vastentahtoisesti?

Terveisin

M23

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein asut? Tummaa tyttöä on ainakin pk-seudulla joka toisessa ravintolassa sekä asiakkaana että tarjoilijana.

Vierailija
2/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Etelä-Pohjanmaalla. En viihdy pk seudulla lainkaan enkä halua sinne. Liian vilkasta, kallista, ghettoutuneita jengejä ja liikaa pride aivopesua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minnekään Pohjanmaalle kannattaa tummaa tyttöystävää hankkia. Voivat katsella vähän vinoon kylillä. Muuta nyt edes Turkuun tai Tampereelle, jos et Helsingistä tykkää.

Vierailija
4/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjokea isompaan paikkaan en halua muuttaa ollenkaan. Sen verran olen maalainen juntti. Seinäjoen lähialueet kiinnostavat yhtälailla. Toinen alue olisi varmaankin Keski-Suomi.

Vierailija
5/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene thai hierontaan ja kokeile onneasi, jos saat pokattua jonku.

Vierailija
6/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Etelä-Pohjanmaalla. En viihdy pk seudulla lainkaan enkä halua sinne. Liian vilkasta, kallista, ghettoutuneita jengejä ja liikaa pride aivopesua.

harmi, itse asun hki ja ymmärrän viehättymisesi tummempiin naisiin. itsellä egyptiläistaustainen kaunotar jolla ihan täydellinen perse.

Vierailija
7/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinäjokea isompaan paikkaan en halua muuttaa ollenkaan. Sen verran olen maalainen juntti. Seinäjoen lähialueet kiinnostavat yhtälailla. Toinen alue olisi varmaankin Keski-Suomi.

hei! eikös se juha mieto asu siellä päin? mämmihän on tummaa, mitä jos menisit sitä syömään mietaan kanssa?

Vierailija
8/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko nämä, että suomalaiset naiset nyt tulee tänne valittamaan, kun ap menee ohi suun?

Minäpäs haluaisin vaalean, rehellisen, uskollisen, työteliään, hellän miehen, mutta ei vaan löydy Suomesta.

Vierailija
9/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis rasisti, jos ihonväri, ulkomaalaisuus tai etninen tausta on ainoa ratkaiseva tekijä parinvalinnassa.

Vierailija
10/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomessa ulkomaalaistaustaisia naisiakin elää, kun lähdet etsimään vaan oikeilta alueilta.

Vierailija
11/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissata voi Helsingissä ja vastaavissa paikoissa. Ongelma voi olla se, että haluaako nainen niin vain jättää työtään Hesaan ja muuttaa muualle. Minä en Uudellemaalle muuta myöskään ihmissuhteiden takia.

Vierailija
12/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nuori, tumma nainen ei halua jonnekin tuppukylään Pohjanmaalle köyhän, sosiaalisesti rajoittuneen, miehen kumppaniksi. Jatka unelmointia.

Vierailija
13/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta johonki, jota voi kaupungiksi sanoa. Näin Suomen mittapuulla Helsinki, Tampere, Turku, Oulu ja Jyväskylä on kaupunkeja. Maailmalla nämäkin tosin ovat pieniä tuppukyliä verrattuna Tokioon ym. Eli muutat töihin tai opiskelemaan isompaan kaupunkiin jne. 

Vierailija
14/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Seinäjoki edes "iso" kaipunki vai kuntaliitoksien tuotoksena syntynyt keskittymä?

Vierailija
15/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua viehättää tummahiuksiset ja ruskeasilmäiset miehet eniten, mutta suomalaista syntyperää olevat mieluiten, ei ainakaan myslimit (joku espanjalainen voisi olla tosi hyvä). Mutta on niissä vaaleammissa miehissäkin ihan kelpoja tapauksia myös ulkonäöllisesti. Välillä olen ihastunut sellaisiin miehiin, joiden en olisi kuvitellut olevan makuuni (esim. itseni pituiset = 170 cm). Itse olen vaalea nainen sinisillä silmillä.

Vierailija
16/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat naiset on ihan parasta. Pari lastakin on tullut pyöräytettyä yhden tumman kaunottaren kanssa. 

Jos jotain neuvoa pitäisi tässä antaa niin tosiaan kannatta naistenhaku suunnata sinne Helsingin suunnalle. 

Vierailija
17/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä on pakko vastahakoisesti lähteä Etelä-Suomeen, kun täällä Sjoella on lähinnä pikkukylien mulkkujen keskittymä. Tamperetta etellämmäksi en haluaisi mennä. Jyväskylä olisi lähellä tuttuja.

Vierailija
18/23 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tummia tyttöjä Suomessa vapaanakin. Oolen tässä vanhempana ukkona seurannut nuorten parien temmellystä. On eronneita ja sellaisia tyttöjä, jotka ovat tänne muuttaneet äitinsä avioiduttua jonkun vähän varttunemman miehen kanssa. Pari tapausta tiedän että tytöt tylivat siskoaan tervehtimään ja jäivät tänne.

En minäkäänniin kaukana Seinäjoelta asu että sanoisin sinulle, että avaa silmäsi, niitä vapaita tummia tyttöjä saattaa löytyä lähempää kuin kuvittelit. Seuranhakusysteemejäkin on monenlaisia yms. Ei Seinäjoen seutu ole sen huonompi ottamaan vastaan tummaa naapurin emäntää kuin mikään muukaanpaikkakunta.Valitit rahapulaa? Onko sinulla edellytykset elättää prhettä? Mieti tämän tyyppisiä asioita ensin. Vapaa tumma tyttö sitten kyllä löytyy. Se on sinun etusi että kaikki vapaat tummat tytöt kyllä haluavat naimisiin, toisin kuin kotimaiset nirppanokat.

Vierailija
19/23 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua viehättää tummahiuksiset ja ruskeasilmäiset miehet eniten, mutta suomalaista syntyperää olevat mieluiten, ei ainakaan myslimit (joku espanjalainen voisi olla tosi hyvä). Mutta on niissä vaaleammissa miehissäkin ihan kelpoja tapauksia myös ulkonäöllisesti. Välillä olen ihastunut sellaisiin miehiin, joiden en olisi kuvitellut olevan makuuni (esim. itseni pituiset = 170 cm). Itse olen vaalea nainen sinisillä silmillä.

mun mielestä myslit on kyllä syötävää?!

Vierailija
20/23 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko nämä, että suomalaiset naiset nyt tulee tänne valittamaan, kun ap menee ohi suun?

Minäpäs haluaisin vaalean, rehellisen, uskollisen, työteliään, hellän miehen, mutta ei vaan löydy Suomesta.

ei luule, eikä halua. tämä oli ihan asiallinen keskustelu ja sit tulit kuitenkin tekemään sitä mistä valitat, urpo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi