Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uskovalla jotain henkistä yhteyttä ei-uskovien kanssa?

Vierailija
03.06.2024 |

Onko uskovalla jotain henkistä yhteyttä ei-uskovien kanssa? no ei kyllä ole. Mieluummin oleskelen yksin kuin olen missään tekemisissä eikkareiden kanssa. 2 Kor 6: 14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".

17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani

18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

eikkareiden kanssa voin toki tehdä businesta ja ottaa heidän rahansa mutta muuten en keskustele ellei siitä ole jätain hyötyä tai joudun evankelioimaan ekkarin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkkoonkaan ei voi mennä, tosin en menisikään sinne tylsään muotojumalanpalvelukseen mummjen höpinään, kun siellä on homo kari kanaloita ja sateenkaarimessuja vaan

Vierailija
2/6 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on, olemmehan kaikki ihmisiä. Toki se kaikkein syvin yhteys puuttuu, mutta jos pelastettu alkaa kuvitella olevansa muita ihmisiä parempi, on jotain jäänyt käsittämättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme savea, jok ikinen: maasta olet sinä tullut ja maaksi on sinun taas tultava. Olemme tässä ajassa yhdessä toisten kanssa. Usko Jeesukseen ei tee meitä paremmiksi tässä ajassa, vasta tulevassa saamme uuden luonnon joka Herramme kaltainen.  Kylä jos olet uskossa on sinussa jo vaikuttamassa Herran Henki, mutta olet silti ihminen ihmisten joukossa, joten ole toisille juurikin sitä: ihminen.

Vierailija
4/6 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskovalla on aina mielessä se tosiasia, että se tärkeä ja rakas uskosta osaton kulkee tietä kohti kadotusta. Ei noissa olosuhteissa voi tuntea muuta kuin surua ja sääliä. 

Vierailija
5/6 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa tuskin on olemassa. Lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä.

Vierailija
6/6 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme savea, jok ikinen: maasta olet sinä tullut ja maaksi on sinun taas tultava. Olemme tässä ajassa yhdessä toisten kanssa. Usko Jeesukseen ei tee meitä paremmiksi tässä ajassa, vasta tulevassa saamme uuden luonnon joka Herramme kaltainen.  Kylä jos olet uskossa on sinussa jo vaikuttamassa Herran Henki, mutta olet silti ihminen ihmisten joukossa, joten ole toisille juurikin sitä: ihminen.

Jeesuskin oli ihminen ihmisten joukossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi