Aamuseksi
Iän myötä on alkanut aamuisinkin haluttaa, usein, ja järisyttävän kovaa. Nuorempana ei huvittanut oikeastaan koskaan aamulla. Nytkin, jo toinen aamu peräkkäin kun heräsin ihan kehräävänä ja kiimassa, tänään valitettavasti yksin.
Ihaninta on jos saa kalun sisäänsä vielä kun molemmat on puoliunisia, hidas nainti herättää kyllä.
En sit tiedä onko ikä, kokemus vai hormonit syynä, mut en vastustele tätä muutosta..Onko muilla naisilla aamupanetus lisääntynyt/vähentynyt vanhemmiten?
N43
Kommentit (25)
Ei ole seksiä mihinkään aikaan päivästä. Miestä ei kiinnosta. Seksiä edellisen kerran pari vuotta sitten. Vähän alle 50 vuoden ollaan.
Aamuseksi on parasta, harrastukset vähän rajoittaa. Kiima herää kun katselen miehen pullottavia boksereita. Hän on valmis kun vaan kuiskaan että olen kiimassa. Päivä alkaa niin kivasti kun annetaan toisillemme läheisyyttä oikein ajan kanssa. Eläkeläisiä ollaan ja yli 70 kymppisiä.
Välillä mietitään että kuinka kauan tätä autuutta kestää, kait se vanhuus jossain vaiheessa yllättää?
AP jos olet Joensuusta niin täällä on aamuseksi seuraa livenä 😋 M50V Joensuusta
Mulla halut on noin nollissa aamulla. Nukun huonosti vaihdevuosien takia ja suoraan sanottuna vituttaa, jos mies herättää aamulla. Mun täytyy päästä vessaan ja pesulle nyt ainakin ja mielellään saada kahvia ennen kuin olen kykenevä muuhun kuin murisemaan ja puremaan.
Vaimolla tämä sama. Huonopuoli se että seksiä vain la ja tai su