Kehtaanko käydä mäkkärissä yöllä?
Tuet tulee puolenyön jälkeen ja ois nälkä, kehtaanko vai arvaako kassa et tossa on tuilla elävä? 🤣
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei epäile jos pistät pelimies vaihteen päälle.
Esitä että olet kesälomalla ja viihteellä tai tulossa keikalta toisesta kaupungista.
Helpommalla pääsee kun menee paikalle alastomana ja tuijottaa seinää niin kauan kunnes joku ajaa pois.
Se on sun asia koska meet. Itse en menisi tiettyinä aikoina tai tiettyyn paikkaan, jos siellä on jengejä tai nuorisojengejä. Häly ja melu ei oikein innosta. Ja olisiko muualla parempi ruoka, jopa terveellisempi.
Kehtaathan sinä tällä palstallakin elvistellä työttömyydelläsi ja loisimisellasi joten miksi et tekisi sitä mäkkärissäkin?
Aika moni menee vasta baarin jälkeen neljän viiden aikaan.
Sitä varmaan kiinnostaa aika paljon tää juttu.
Sitä vartenhan ne on yöllä auki että saa käydä syömässä. Ei se pelkille tukien saajille ole, nyt kesällä varmaan nuorisoa notkuu arkiöinä.
Tottakai. Tuskin oot ainut siellä yöllä. Olisipa itselläkin 24/7 mäkki vielä lähellä.
Tää on kyllä ihan virun bersiistä että jos tukien maksupäivä on eka päivä, niin ne maksetaan jälkikäteen eikä ennakkoon, jos eka päivä osuu viikonlopulle tai pyhille.
No hei jos mä olen kehdannut mennä useamman kerran mäkin autokaistalle kävellen niin eiköhän sä kehtaa mennä tonne ihan normaalisti. Ja pari kertaa oon mennyt taksilla mäkin autokaistalle. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihan virun bersiistä että jos tukien maksupäivä on eka päivä, niin ne maksetaan jälkikäteen eikä ennakkoon, jos eka päivä osuu viikonlopulle tai pyhille.
Parempi olis, että loisille ei maksettaisi ollenkaan.
Siellä käy moni syömässä öisin, ei niitä myyjiä kiinnosta mistä asiakkaiden rahat tulee. Moni yötyötä tekeväkin käy Siellä syömässä taksikuskit, rekkakuskit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olis kun sä haihtuisit savuna ilmaan demoni.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa woltista
Älkää helvetti käyttäkö woltia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä osaat perseillä.
Jätteitä syömään vapaaehtoisesti...hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
Muistan joskus vuosia sitten kun olin sosiaalitoimiston asiakas. En muista mikä juttu silloin oli, mutta perjantai oli kuukauden ensimmäinen päivä (jolloin asumis- ja/tai toimeentulotuen piti tulla). Perjantai oli kuitenkin joku yleinen vapaapäivä, kuten myös maanantai. Maksu viivästyi siis tiistaihin. Kyllä vitutti rankasti kun minulla oli tuolloin rahat täysin loppu ja jääkaappi ei niin yllättäen tyhjä. Onneksi siitäkin selvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilju on näköjään tehnyt taas tehtävänsä sinun kohdallasi
Ei epäile jos pistät pelimies vaihteen päälle.
Esitä että olet kesälomalla ja viihteellä tai tulossa keikalta toisesta kaupungista.