Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkatonta ylityötätekevällä ei taida olla kaikkia inkkareita kanootissa?

Vierailija
02.06.2024 |

Ilmaistyö ei ole ok.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä motivoi töissä eri asiat. Itse ainakin työskentelen sellaisessa työssä, josta itse pidän ja joka oikeasti kiinnostaa, joten kyllä, saatan ihan mielenkiinnosta, kehittymisen tai auttamisen halusta tehdä "töitä" varsinaisten työtuntien ulkopuolellakin. Kun työskentelee itselleen merkityksellisten asioiden parissa, ei palkka ole ainoa asia, minkä vuoksi sitä työtä tekee. Se voi palkita myös muilla tavoilla, enkä koe sen olevan pois itseltäni, jos työnantaja siitä nyt jotain hyötyy samalla. 

Vierailija
2/5 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysdorkahan ilmaisen työn tekijä on, ja siten samalla vaarallinen työnantajallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysdorkahan ilmaisen työn tekijä on, ja siten samalla vaarallinen työnantajallekin.

No mitä se työnantaja sitten ottaa ilmaista työvoimaa jos siitä on vain haittaa? Ei taida sellainen työnantaja olla kovinkaan älykäs.

Vierailija
4/5 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ylityö? Minä teen vain työtä, ja siitä palkitaan tulosten mukaan. Työhön käytettävä aika vaihtelee 30-50h/kk ja parhaimmillaan on tehty kellonympäri ilman että kenelläkään on tullut mieleen alkaa miettimään mitään ylityökorvauksia. 

Vierailija
5/5 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ylityö? Minä teen vain työtä, ja siitä palkitaan tulosten mukaan. Työhön käytettävä aika vaihtelee 30-50h/kk ja parhaimmillaan on tehty kellonympäri ilman että kenelläkään on tullut mieleen alkaa miettimään mitään ylityökorvauksia. 

Oletpa idiootti ja valehtelija.