Onko tosiaan ihmisiä, joilta jää kuoleman jälkeen tyyliin käytetyt kengät ja kalsarit jäljelle?
Miten ihmeessä voi elää noin, jos on vähänkään älynlahjoja suotu? En ymmärrä. Olen ihan pää pyörällä. Itse sain usean sadan tuhannen euron asunnon.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on hyvin paljon ihmisiä joilta ei jää muuta perintöä kuin vuokra-asunnon sisältämät vaatimattomat kalusteet ja muu arkinen irtaimisto. Useat eivät saa valmiina tässä elämässä yhtään mitään, ei perintöä eikä muutakaan rahallista tukea vanhemmilta.
Koko elämä on kuitenkin ollut aikaa hankkia varallisuutta. Eikö polla riittänyt, kuumottiko setelit taskussa?
AP
Onko joku Trump sinusta älykäs?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä omaisuudella kuoleman jälkeen tekee varsinkaan jos ei ole perillisiä? Sama hassata kaikki, ei valtio sitä ole ansainnut.
Luulen että aloittaja onkin riikka purra tai ehkä jopa p. orpo.
Ovat siellä huolissaan kun ihmisiltä ei jää tarpeeksi perintöä valtiolle.
Älähän ap trollaile enempää jotta aivosi eivät ylikuormitu.
No tuohon pyrin minäkin: loppusaldo mahdollisimman lähellä nollaa
. En pidä yhdestäkään ihmisestä niin paljoa, että haluaisin jättää hänelle omaisuuteni, olen siirtänyt sitä pikkuhiljaa eläinsuojeluun.
Ja usein noista (isommista) perinnöistä tuntuu olevan perijälle vain haittaa - enkä halua olla edistämässä törsäyskulttuuria, kokaa nokkaan- elämäntyyliä tms.
Moni varakas siirtää omaisuuttaan lapsilleen jo eläessään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä saisin kuoleman jälkeen monen sadantonnin asunnon, en taitaisi tarvita sitä. Koska olisin kuollut.
AP on hiukka huono kirjoittamaan, koska ei ole älykäs. Saanut vaan omaisuutta tekemättä itse mitään sen eteen.
Aivan mun ihanne! Mahdollisimman vähän tavaraa. Olen karsinut paljon, mutta silti on liikaa tavaraa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on hyvin paljon ihmisiä joilta ei jää muuta perintöä kuin vuokra-asunnon sisältämät vaatimattomat kalusteet ja muu arkinen irtaimisto. Useat eivät saa valmiina tässä elämässä yhtään mitään, ei perintöä eikä muutakaan rahallista tukea vanhemmilta.
Koko elämä on kuitenkin ollut aikaa hankkia varallisuutta. Eikö polla riittänyt, kuumottiko setelit taskussa?
AP
Ohis voisi luulla, että odotat selkämärkänä, että sasiit päästä käsiksi jonkun pertintöön. Mutta pelkäät, että hän lahjoittaakin sen jollekulle tosielle jo elin aikanaan.
Moni todella varakaskin jättää jäljelle paskaiset kalsarit. Kas kun kuoleman hetkellä suolella on taipumus tyhjentyä. Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
No mihinkä ne kengät ja käytetyt kalsarit oikein katoaisi? Vai tempaistaanko ne suoraan taivaaseen?
Ylennetään kirkkauteen, juu.
Kunhan ei millekään helvetin valtiolle tai kunnalle testamenttaa omaisuuttaan. Huudan aina sisäisesti, kun luen juttuja tällaisista ihmisistä. Sinulla on mahdollisuus käyttää rahat itseesi, auttaa eläimiä, auttaa velkaisia ihmisiä (sellaisia, jotka ovat velallisia ilman omaa syytään. Heitäkin on)
Mutta ei. Jätät rahasi jollekin saa.tanan valtiolle, joka on vienyt sinulta veroja kaksin käsin koko elämäsi ajan. Hyh! Minä testamenttaisin kaiken elukoille, jos voisin olla satavarma, että yksikään ihminen ei pääse osingoille.
Haluaisin nuuhkia niitä kalsareita.
Mikään ei ole niin moukkamaista ja typerää kuin retostella sillä kuinka isoja perintöjä on saanut ja kuinka isoja perintöjä aikoo jälkeensä jättää. Minä kyllä kehtaan kuolla ilman, että minulta jäisi jotain perintöjä. Jos minulla on jotain annettavaa jollekin annan sen eläessäni.
Yksi kaikkien aikojen parhaista kitaristeista, Diego del Gastor eli hyvin vastimattomasti. Tiettävästi häneltä jäi puku, kitara ja tietosanakirja.
No kyllä joillakin jää 100 000e velkaa.
On. ja pahempiakin. Ei oo välttämättä henkilön syy.
Tietysti on. Vaimo ja tyttäret kuppaa miehen rahat ennen perinnönjakoa.
Paras tilanne ja fiksu ihminen. Ei velkaa, ja koska mitäänhän ei mukaansa saa, kaikki on käytetty elämän aikana.
Ei tarvitse jälkipolvienkaan tapella, voivat keskittyä muistamiseen.
Jos mä saisin kuoleman jälkeen monen sadantonnin asunnon, en taitaisi tarvita sitä. Koska olisin kuollut.