Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovittiin eilen vaimon kanssa että loppuvuoden aikana saa käydä kolme kertaa "vieraissa"

Vierailija
02.06.2024 |

Aiemminkin on ollut puhetta että jos nyt jotain joskus sattuisi, niin se ei olisi suhteen loppu. Veikkaan että hänellä tulee olemaan paljon helpompaa löytää kokeiluun partnerit, kuin minulla. En kuitenkaan meinaa ketä tahansa hyväksyä, vaan nyt kun on "once in the life time" tilanne niin meinaan olla kyllä tarkkana.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa vielä: Sellainen ehto sovittiin, että nämä kokeeilut eivät saa olla pois meidän keskinäisestä parisuhteesta, eikä näistä keskustella ainakaan vielä....ehkä sitten kiikkustuolissa voidaan muistella ja jakaa nämä kokemukset.

Lyhyesti siis: Salaa, mutta luvalla 🙂

Vierailija
2/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei taas tule mitään. Kolme kertaa 7 kk aikana tiukka ehto, mutta mitään ei kerrota. Ei se mihinkään kolmeen kertaan lopu. Muija kun pääsee vauhtiin niin se on 30 kertaa. Sitä sitten mietit. Samoin sinä. Kun löytyy mukava nainen, niin kyllä varmaan laitat poikki kolmannen kerran jälkeen, kun olet juuri oppinut toisen.

Jos meinaatte tehdä tuollaista, niin unohtakaa säätö sääntöjen kanssa ja puhukaa avoimesti. Muuten tulee ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö sovi toisillenne, kun pitää muiden kanssa olla?

Omasta mielestäni avoimet suhteet ovat säälittäviä. Aina tulee mieleen just se, että miksei keskinäinen seksi riitä

Vierailija
4/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ap, mitkäköhän ovat ne kriteerit jotka sinulle kelpaavat? Ei varatulle naiselle niin paljoa ole vientiä + naisen ominaisuudet (jos on tavallinen suomi nainen). Se on otettava mitä saa. 

Vierailija
5/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä hommat tehdään salaa niin miksi ihmeessä sitten jättää kolmeen kertaan jos puoliso ei tiedä monta kertaa on käytetty?

Vierailija
6/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vau, teidän suhde paranee sillä että rouva pääsee luvalla vieraisiin.

Vierailija
7/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaimo siitä sen kauniimmaksi muutu vaikka saisikin toisen miehen pippeliä.

Vierailija
8/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voin tavata vaimoasi?

Vierailija
9/20 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kanssa tätä kolmen kerran sääntöä? Kumpi tämän rajoitteen keksi ja mikä oli motiivi?

Omassa nykyisessa suhteessa toki raja on nolla, koska tämä lopulta on vaan parempaa elämää näin. Mutta sen verran on kokemusta entisessä elämässä, että rajat tehtiin kaikkeen muuhun kuin lukumääriin.

Vierailija
10/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavat taas jorisee!! Tätä se helle teettää!

Vierailija
11/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama. Tosin on vaimolle sovittu 6 kertaa vuodessa. Mulle hän ei esittänyt rajoja. Minä sanoin, että haluan tietää, aina kun näin on käynyt, hän taas ei halunnut tietää minun jutuistani mitään. Vaati minua tarvittaessa valehtelemaan menoja. Tähän mennessä tilanne on 1-1. Nyt voi tietysti sanoa, että vaimolle tulee salaa enemmän kuin 6 kertaa, mutta hänellä on spesiaali-intressi, jota hän ei voi kovin aktiivisesti toteuttaa, ja minä näkisin jäljet hänen kropassaan, joten kohtuullisesti luotan häneen. Minä taas olen vapailla markkinoilla, mutta elämä on niin kiireistä, etten voi olla kovin aktiivinen. Ja joka tapauksessa mieluiten olen vaimoni kanssa hänen spesiaali-intressinsä takia, mikä kiinnostaa minuakin. Mutta tavallaan ihan virkistävä kokemus olla "back in the game" 20v monogaamisen vaiheen jälkeen.

Vierailija
12/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole vieläkään löytänyt itsellesi vaimoa kun pitää näitä fantasioita keksiä.

Todellisuudessa näissä kävisi niin että nainen rauhassa etsii isokaluisia ja käy paneen. Mies tuskissaan etsii jos edes joltain sais mutta ei kuitenkaan saa. Katkeruutta kestää siihen asti kunnes vaimo kyllästyy ja lähtee jonkun niistä kolmesta mukaan.

Vierailija
13/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin helppoa ole. Aikataulut saattavat estää spontaanit tai sovitut kohtaamiset hyvinkin tehokkaasti parin kuukauden aikaikkunassa joten loppuvuodelle muutama tapaaminen eri henkilöiden kanssa on useille työn ja tuskan takana.

Kuulostaa epäuskottavalta mutta tervetuloa aikuisten hektiseen maailmaan ;)

Vierailija
14/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole vieläkään löytänyt itsellesi vaimoa kun pitää näitä fantasioita keksiä.

Todellisuudessa näissä kävisi niin että nainen rauhassa etsii isokaluisia ja käy paneen. Mies tuskissaan etsii jos edes joltain sais mutta ei kuitenkaan saa. Katkeruutta kestää siihen asti kunnes vaimo kyllästyy ja lähtee jonkun niistä kolmesta mukaan.

Onhan tuossa vaimollakin pelättävää. Sillä onhan sinkkunaisiakin vaikka kuinka. Ihan hyvin voi nainen pelätä, että mies lähtee jonkun naisen mukaan ja vaimo menettää avioliiton, kodin, perhe hajoaa jne. Sitä paitsi sinkkunaiset kun aloittavat suhteen varatun kanssa, ne kuitenkin haluavat omia miehen, kun taas miehelle todennäköisemmin sopii satunnainen panosuhde ilman pesänrakennusta. Mitä itse olen yhtä tuollaista avointa suhdetta seurannut, on käynyt niin, että miehellä on vuosikausia jatkunut tiivis suhde sinkkunaiseen, joka vaatii suhteelta yhä enemmän ja se syö yhä enemmän aikaa, kun taas naisella on lyhyempiä ja vähemmän merkityksellisiä suhteita eikä ole hyvää tasapainoa.

Vierailija
15/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla  on rajattomat viikot ruskaretkillä Lapissa. Tyytyväisenä on aina palannut.

Vierailija
16/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa 3 hyvää alta aikayksikön ja kaikki todennäköisesti varattuja. miehenä et saa kuin varattuja, jotka ovat avoimessa ja harva on sellainen hyvä. sinkut ei halua varattuja. 3 Hyvää on vaikea löytää.

Miehen suurin valtti naismarkkinoilla on, että tulee hyvin toimeen ja etsii pitkäaikaista partneria.

Vierailija
17/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla  on rajattomat viikot ruskaretkillä Lapissa. Tyytyväisenä on aina palannut.

Kuulostaa eläkeläisten harmittomilta ja konservatiivisilta huveilta ja vakiosettiä passiivitarinoitsijalta. 

Vierailija
18/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saa 3 hyvää alta aikayksikön ja kaikki todennäköisesti varattuja. miehenä et saa kuin varattuja, jotka ovat avoimessa ja harva on sellainen hyvä. sinkut ei halua varattuja. 3 Hyvää on vaikea löytää.

Miehen suurin valtti naismarkkinoilla on, että tulee hyvin toimeen ja etsii pitkäaikaista partneria.

Kyllä moni varattu nainenkin etsii salapanoja. Itsekin panin yhtä muijaa, joka halusi erota miehestään, mutta mies ei suostu nätisti eroamaan ja lapset on vielä kotona. Sinkkunaiset 40v Tinderissä aika usein ei halua kiinteää parisuhdetta, jos heillä on lapsia. He haluavat usein miehen, joka ei asu heidän kanssaan ja jota he treffaavat lapsettomilla viikoilla.

M44

Vierailija
19/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sopia näistä ettei tule yllätyksenä. Minulla on ehtona, että pitää olla kauempaa ne panot ettei arjessa törmää koskaan.

Vierailija
20/20 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 70km päässä ja kummasti ilmestyi mies samaan työpaikkaan missä ite olin..