Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten piristää omaa vanhentunutta ilmettä?

Vierailija
02.06.2024 |

Olen 45v nainen ja viime vuosina on yleisilmeeni vanhentunut paljon. Olen kokenut paljon surua ja luopumista enkä aina ole jaksanut panostaa itseeni joten nämäkin varmaan vaikuttaneet olemukseeni,kuten ihan fyysinen ikä ja geenitkin. Mutta mitä voisin tehdä ja muuttaa itse, mikä piristäisi esim kasvojani? Olen 160/58, hiukset pitkät ja tummanruskeat, nekin ohentuneet paljon, otsatukka on, siniharmaat melko suuret silmät mutta silmäluomet alkavat tulla raskaiksi, minulla on väsyneen näköiset silmät ja tummat silmänaluset. Otsaani on tullut paljon juonteita ja mulle on myös viime vuosina tullut syvä sibeliusryppy kulmien väliin. Mulla on pienet hamsteripussit koska puren hampaita yhteen. Meikkaan neutraalisti, laitan kulmat. Iho varmaan kaipaisi syväkosteutusta, kuten ehkä hiuksetkin. Mulla on löysä läskimaha, muuten ihan ok kroppa. Liikun kyllä mutta syön sokeria liikaa. Vinkkejä mitä voisin itse tehdä, pienellä rahalla? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudu tutuun

Vierailija
2/7 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

terva ja höyhenet auttaa........................

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee suursiivous jossa luovut tavaroista, asioista ja ihmisistä jotka ei enää tunnu mukavilta ja ajankohtaisilta.

Paranna ruokavaliota eli lisää lihaa ja kalaa, kuituja, kasviksia hedelmiä ja marjoja. 

ala pitämään toiveista listaa, eli keitä ihmisiä haluaisit tavata, missä käydä, minkä elokuvan nöhdä, minkä vaatteen tai vastaavan haluaisit ostaa. Joka kerta kun rahaa tulee tilille, mieti minkä/mitkä toiveet voisit tällä kertaa toteuttaa. Laita myös joka kerta joku summa säästöön hyvän pöivän varalle. 

Muistutan nyt uudelleen että luovu turhasta. Myös sellaisista ihmissuhteista jotka vetävät suupielesi alaspäin.

Vierailija
4/7 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita helpoimmasta eli kampauksesta. Otsatukka ei missään tapauksessa saa olla liian pitkä, tekee helposti ankean näköiseksi. Sama jos täysin suorat, käsittelemättömät hiukset. Kehittele niihin jotain uutta ja käy vaikka luotettavalla kampaajalla, vaikka sitten vain neuvottelemassa tai pesettämässä hiukset, jos et ole vielä varma tai haluat tehdä muutoksia myöhemmin tai et halua maksaa uudesta mallista, ennenkuin säästät hieman tms.

Kasvojen lähellä kannattaa käyttää "valoa antavaa" eli vaaleaa vaatetta tai asustetta. Samoin nyt on aika alkaa käyttää koruja, vaikka se tuntuisikin vieraalta ajatukselta. Koruilla saa ihmeen paljon piristystä ihan arkipäivään.

Meikillä saa myös ihmeitä aikaan. Tarkista, että meikkisi todella pukee sinua, peittää riittävästi tummia silmänalusia ja juonteita eikä ala missään nimessä kiiltää. Yläluomien rajaus raikastaa silmät, samoin kuin selkeät kulmat ja saa silmät esiin, vaikka luomet ovatkin iän myötä raskaammat.

Ehdottomasti kannattaisi vähentää sokerituotteiden käyttöä, ne pitävät elimistön epätasapainossa ja samoin kuin liika suola, janottavat ja saavat juomaan liikaakin, joka taas helposti johtaa turvotukseen ym. Lainaa kirjastosta ravitsemus - ja lääketieteen kirjoja, joissa kerrotaan em. asiasta.

Liikuntaa pitää olla paljon, tietysti, jos et ole harrastanut, aloitat varovasti. Se taikasana on pitkäkestoinen liikunta, pitkät retket, patikointi, pyöräily jne. Auttavat myös siihen pyöreähköön vatsaan. Varustaudut tietysti kunnolla, varsinkin helteellä ja kylmillä ilmoilla, reppu mukaan.

Vierailija
5/7 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muuten rankkaa, niin liikunnan pitää olla itselle kevyttä. Menee muuten sietokyvyn yli.

Kampauksesta vielä. Ponnari ja vähintään ponnarimittaiset hiukset on aina hyvät. 

Vierailija
6/7 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee suursiivous jossa luovut tavaroista, asioista ja ihmisistä jotka ei enää tunnu mukavilta ja ajankohtaisilta.

Muistutan nyt uudelleen että luovu turhasta. Myös sellaisista ihmissuhteista jotka vetävät suupielesi alaspäin.

tämä on kyllä käsittämätön ajatus. Että siis esim sairastuneista omaisista vaan LUOVUTAAN, jotta oma elämä olisi sellaista, että siitä selviää ulkonäön vanhenematta. Onko nyt varmaan prioriteetit ihan kunnosa? 

Vierailija
7/7 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennä hiuksia. Pitkät vetää kasvoja alaspäin. Itsekin 45v ja ainakin itse huomaan, että pitkät ei ole hyvä. Polkkamitta parempi. Pitäisi taas leikata.

Panosta kulmakarvoihin, niin kohentaa silmiä. Hanki jotain kivaa vaatetta.