Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lentokoneen päästöt lasketaan per/matkustaja kun taas autoilussa näin ei tehdä?

Vierailija
02.06.2024 |

Eikö tämä ole teistä vähän hassua ja syrji polttomoottoriautoilijoita? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska vihreät tykkää matkustaa lentokoneella ja he syyllistävät ihmisiä jotka ajaa polttomoottoriautolla vaikka töihin.

Vierailija
2/6 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöauton päästöt pitäisi jakaa viidellä tai sillä kuinka monta matkustajaa siihen autoon mahtuu, näin tehdään myös lentoliikenteessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä? 

Ap

Vierailija
4/6 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa henkilöautoliikenteestä tehdään kai yksin. Lisäksi tarkkojen lukemien saamiseksi pitäisi jotenkin pitää kirjaa siitä, montako matkustajaa autossa on. Lentokoneista tuon tiedon saa helposti, siviiliautoista ei.

Vierailija
5/6 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa henkilöautoliikenteestä tehdään kai yksin. Lisäksi tarkkojen lukemien saamiseksi pitäisi jotenkin pitää kirjaa siitä, montako matkustajaa autossa on. Lentokoneista tuon tiedon saa helposti, siviiliautoista ei.

Lentokoneissa päästöt lasketaan penkkien mukaan mutta autoilussa ilmoitetaan sen koko auton päästöt.

Vierailija
6/6 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli jokin (arvio?) että henkilöautossa kylkisi keskimäärin n. 1,7 henkilöä per ajosuorite. Mutta kuten joku totesi, lentomatkustajista pidetään kirjaa, ja siksi helpompi todeta km/matkustaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän