Olispa ihana käyttää löysiä maximekkoja
Mutta ne sopivat oikeasti harvalle vartalotyypille. Pitkä, hoikka ja rinnaton pitää olla jotta näyttää hyvältä niissä. Isoilla rinnoilla on kuin navettamekko.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä näin pitkänä ja hoikkana maksimekkojen käyttäminen on ihanaa :)
Niissä vaan on se ongelma, että harvoin ne mekot ovat oikeasti pitkiä ja jäävät nilkkamittaisiksi.
T. 175 cm
Olen löytänyt omani Mangolta ja Cellbesiltä.
- se jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tärkeintä on näyttää hyvälle niin sitten voi voi. Varman raahaa persuksensa salille ja alkaa tehdä asian eteen jotain.
Pääseekö isoista rinnoista salilla? Entä lyhyestä varresta.?
Tämän palstan aiemmasta logiikasta päätellen sali on vastaus kaikkeen ferritiinin ja kilpirauhasen ohella. Jalan kokokin pienenee minimiin, kun vain vääntäytyy salille.
Okei, no sit ei kantsi ainakaan sinne mennä, koska nyt on jo vaikeuksia löytää kenkiä kun 37 on yleensä se pienin ja minulle iso.
Yleensä pienin on 36. Ihan hyvin löytyy kenkiä.
Minusta ne viime vuosina nähdyt leveistä kangaskaistaleista ommellut hameet sopivat kaikille vartaloille, helman pituuksiakin monen pituisia. Kivoja kuoseja.
Vierailija kirjoitti:
Navetassa ei pidetä mekkoja.
Kyllä muuten pidettiin ainakin 70- ja 80-luvuilla. Mun mummollakin oli navettamekko jonka se vaihtoi päälleen kun lähti lypsylle kesällä lämpöiseen aikaan ja viileällä oli sitten navettatakki joka sekin oli kuin tuollainen mekko, mutta siinä oli kunnon hihat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tärkeintä on näyttää hyvälle niin sitten voi voi. Varman raahaa persuksensa salille ja alkaa tehdä asian eteen jotain.
Siel on varppina vartalonvenytyslaite 😂
Jalat ainakin näyttää pitemmiltä, kun ovat linjakkaammat ja peppu ei roiku alhaalla lättänänä.
Oikeasti ne ei sovi kenellekään. Olet median uhri.
"tanhupallo" käyttää maksimekkoja. Näyttää ihan hyvältä. En muista jönenoikeA nimeä. Lyhyt ja pyöreä.
Hommaa hihallisia maksimekkoja ja jos vyötärö ei ole tyköistuva, tee itse nyöri vyötärölle jolloin et näytä telttaan pukeutuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan aiemmasta logiikasta päätellen sali on vastaus kaikkeen ferritiinin ja kilpirauhasen ohella. Jalan kokokin pienenee minimiin, kun vain vääntäytyy salille.
Okei, no sit ei kantsi ainakaan sinne mennä, koska nyt on jo vaikeuksia löytää kenkiä kun 37 on yleensä se pienin ja minulle iso.
Treenaa jaloista isommat🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Navetassa ei pidetä mekkoja.
Kyllä muuten pidettiin ainakin 70- ja 80-luvuilla. Mun mummollakin oli navettamekko jonka se vaihtoi päälleen kun lähti lypsylle kesällä lämpöiseen aikaan ja viileällä oli sitten navettatakki joka sekin oli kuin tuollainen mekko, mutta siinä oli kunnon hihat.
80-luvulla oli naisillakin jo haalarit. Kesä ja talvi ja vakuutukset alkoi olla tarkkoja. Helmat jää koneiden väliin yms.
Vierailija kirjoitti:
No olen itse urheilija, mutta lyhyt ja luustoltani leveäharteinen ja -lanteinen. Löysässä maksimekossa näytän laatikolta...
Vierailija kirjoitti:
"tanhupallo" käyttää maksimekkoja. Näyttää ihan hyvältä. En muista jönenoikeA nimeä. Lyhyt ja pyöreä.
🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sali sali ja sali.
Ennen ei mitään "saleja" ollutkaan, ja ihmiset oli silti kuka isoja kuka pieniä ja kuka siltä väliltä, oli lyhyitä ja pitkiä, isopeppuisia ja lättänöitä, isorintaisia ja lautoja, ja ihan kaikkea löytyi niin kuin nytkin.
Itsensä saa hyvään kuntoon ilman mitään salikäyntejäkin. Meillä on hyvät liikuntamaastot, jo pelkkä kunnolla liikkuminen riittää.
Persuksen mallia on mahdotonta muuttaa, jos se on lätty niin se on. Ja jos se on iso, niin se on. Mikä ihmeen pakko naisihmisten on olla tietynmallinen ja vain sitä?
Jos ei jollekin miehelle kelpaa, niin entä sitten. Ilman just sitä miestäkin voi oikein hyvin elää. Voi elää ilman yhtäkään miestä. Jos totta puhutaan. Miehen saaminen elämäänsä ei ole maailman tärkein juttu.
Ja itse asiassa jokainen kuitenkin sen halutessaan saa. Näitä naisen vartalon tarkkailijoita ei varsinaisesti kukaan haluakaan. Paitsi tietysti ne, jotka on yhtä lailla hysteerisesti suuntautuneet ulkonäkönsä täydellisyyteen. Siinä sitä elämäntehtävää.
Taidan sitten olla päästäni sekaisin, kun käytön mekkoja, myös maksi enkä edes näytä mielestäni rumalta.
T. 168cm/kuppikoko f
Vierailija kirjoitti:
Kiti Kokkonen.
Siel on varppina vartalonvenytyslaite 😂