Vastamelu-nappikuulokkeet ovat universumin lahja huonouniselle
Herään pienimpäänkin rasahdukseen tai linnun lauluun enkä enää saa unta.
Nuo napit maksoivat parisataa euroa mutta niiden avulla saa totaalisen hiljaisuuden. Ei kuule yhtään mitään.
Ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen nukun kuin tukki. Kiroan etten löytänyt näitä aiemmin.
Kommentit (39)
on 200 euroakin paljon eläkkeellä olevalle jolla ei järin suuri eläke. tuskin kotini sisustuskaan on tuon arvoinen
ilmaiseksi kokeilisin.
Ei auta jos liikennemelu on oikeasti pahaa esim. kaasuttelevat rekat tai kissantappomouruujaääni-mopopaskat ajavat ikkunasi ohitse. Voi kun meluongelmana olisikin vain jonkun kuorsaus tai tasainen liikenteen humina.
Vierailija kirjoitti:
on 200 euroakin paljon eläkkeellä olevalle jolla ei järin suuri eläke. tuskin kotini sisustuskaan on tuon arvoinen
ilmaiseksi kokeilisin.
Minusta 200e ei ole paljon jos oikeasti auttaa nukkumaan, t: toinen köyhä
Vinkatkaa mitkä ovat olleet toimivia niin voisi vähän vertailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmaiseksi kokeilisin.
Sonyn wf-1000xm5 napit ja Applen Airpods Pro:t (se 2nd gen). Ja jälkimmäisiä saa Black Fridaystä 209-219 eurolla kun julkaistessa oli 349€.
Kertokaapa toimivia esimerkkejä mieluiten edullisista kuulokkeista. Ei se ole mitään mainostusta, kyllä täällä saa tuotteita linkata.
Noista ei ehkä menisi korvat tukkoon niin helposti kuin korvatulpista? Mulla on korvatulppien takia säännöllisesti vasen korva lähes kokonaan tukossa, joskus joudun käymään korvahuuhtelussa sairaalassa kun en itse saa millään auki. Ja eihän ne korvatulpat tosiaan kaikkia ääniäkään poista.
Paitsi jos ei pysty nukkumaan, kun korviin on tungettu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa toimivia esimerkkejä mieluiten edullisista kuulokkeista. Ei se ole mitään mainostusta, kyllä täällä saa tuotteita linkata.
Noista ei ehkä menisi korvat tukkoon niin helposti kuin korvatulpista? Mulla on korvatulppien takia säännöllisesti vasen korva lähes kokonaan tukossa, joskus joudun käymään korvahuuhtelussa sairaalassa kun en itse saa millään auki. Ja eihän ne korvatulpat tosiaan kaikkia ääniäkään poista.
Auttaisiko ehkäisemään vahatukoksia jos kokeilisit käyttää remowaxia säännöllisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmaiseksi kokeilisin.
Sonyn wf-1000xm5 napit ja Applen Airpods Pro:t (se 2nd gen). Ja jälkimmäisiä saa Black Fridaystä 209-219 eurolla kun julkaistessa oli 349€.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko ehkäisemään vahatukoksia jos kokeilisit käyttää remowaxia säännöllisesti?
Käytän jo, tuntuu ettei sillä ole mitään vaikutusta. En tiedä olisiko joku toinen merkki toimivampi. Pakko kuitenkin niitä korvatulppia käyttää, muuten herään jo esim. siihen jos kissa tassuttelee hiljaa sängyn ympärillä, saati sitten muut kovemmat äänet.
Hoidin stressiä vastamelukuulokkeilla, ja korvatulpilla, lopulta laitoin näiden päälle peltorit ja sain hyperakusian. Kuulo vain herkistyi ja herkistyi.
Laita youtuubista päälle sleep soundsit Tasanen humina pitää muut äänet loitolla. Jossain oli myynnissäkin jotain tällaisia huminakoneita. Pari-kolmekymppiä maksavat ja toimivat paristoilla.Korvatulpilla saa korvansa kipeäksi.
Tällaiset yksilölliset muotoonvaletut tulpat voisi olla käypä ratkaisu:
https://elacin.fi/tuote/elacin-relax/
Hinta luokkaa 200€. Minulla on ollut samantapaiset suodattimella varustetut MP-käytössä pitkään ja alkuopettelun jälkeen ei ilman tulppia viitsi enää edes ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Hoidin stressiä vastamelukuulokkeilla, ja korvatulpilla, lopulta laitoin näiden päälle peltorit ja sain hyperakusian. Kuulo vain herkistyi ja herkistyi.
No ei mulla ole kyllä herkistynyt. Olitko meluisissa paikoissa siis ollenkaan ilman suojausta? Jos et ja esim. kävelit liikennemelussakin aina korvat suojaten niin sitten tuon voi ymmärtää
Voin vaan kuvitella millainen tinnitus noista lopulta tulee
Mainitut huminat, sateet ja puheet nyt vaimenee normi korvatulpillakin jotka paljon halvemmat. Ainut jota eivät vaimenna on kaikenlaiset jyskytykset ja töminät jotka kulkeutuu värinänä sänkyyn enkä usko että vastamelutkaan silloin auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos ei pysty nukkumaan, kun korviin on tungettu jotain.
Minulla alkaa korvakäytävät olemaan hellänä jo muutaman yön tulppailun jälkeen joten hankalaksi menee kun välillä pitäisi saada vähän hengähtää.
Nuo korvissa sitten kadulle kävelemään ja hupparin huppu silmille......KOPS!
PiiPaaPiiPaa
Ei ne taida pysyä päässä jos on tapana kääntyillä kovasti.
Noi oli ennen kalliita. Alkaen 329-399€. Nyt noita parempia eli aktiivimalleja jotka suodattavat reaaliajassa kaiken taustaäänen saa jo 150-200 pintaan.
Uniterapeuttien pitäisi mielestäni ainakin mainita asiasta, mainitsematta erikseen mitään merkkiä tai valmistajaa.