Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin se nuoruuden epävarmuus oikein katoaa?

Vierailija
01.06.2024 |

Olen nuori aikuinen, mutta en mikään super nuori. Ikä ei ole hirveän kaukana kolmestakymmenestä. Olen aina odottanut jotain mystistä ikää, jolloin kaikki epävarmuudet vain häviäisi. 

Vatvon edelleen ulkonäköasioita ja yleisestikin olo ei ole ikinä ollut itsevarma. 

Voiko olettaas siis, että kohdallani tätä ei ikinä tapahdu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa se epävarmuus on vain pahentunut kokemusten myötä.

Tämä. Näin se vain menee.

Vierailija
22/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuinkin 35-vuotiaana. Tuli sellainen "valmis, pling!" ja sen jälkeen on viis veisannut aika monesta asiasta, joilla nuorena jaksoi vaivata päätään. Toisten mielipiteet kuuluvat niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.35 vuotiiana aloin pukeutua niin, että iho näkyi. Sitä ennen olin ollut järkyttävän epävarma itsestäni ja ihan suotta. Piilottelin käsivarressani olevaa arpeajosrain syystä. Ihan tymää.  Mutta varmaan johtui nuoruuden kaverippireistä, jotka ilkeästi huomautti kaikesta. Onneksi pääsin niistä eroon. 

Vierailija
24/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään häviä. Sulkee ehkä mielestään ja muuttuu välinpitämättömäksi ja välttelee sellaisia tilanteita. Sitten kun niihin joutuu, niin samanlaista tuskaa se on.

Vierailija
25/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38, ei ole hävinnyt.

Vierailija
26/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkauksessa

Vierailija
27/27 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa se epävarmuus on vain pahentunut kokemusten myötä. Aina olen tullut jätetyksi. Kun en riitä, niin en riitä. Ihastujia on vieläkin ulkonäköni ja terävän supliikkini myötä, mutta ei se alkuhuumaa pidemmälle kanna.

M40+

Huonot kokemukset valitettavasti vaikuttaa ja vielä ruokkii tulevia huonoja kokemuksia. Hankala päästä kierteestä irti.