Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla lähestyä kauniita naisia koska tiedän etten kelpaa heille.

Vierailija
01.06.2024 |

Kauniit naiset etsii tasokkaita miehiä, eli miehiä jotka rikkaita,status hyvä työelämässä ja ne ovat komeita. 

Itse olen taas tavallinen eli keskivertomies. Alhaisen tason naiset ei minua miellytä enkä heistä voi tykätä. 

Miehillä pariutuminen on vaikeaa koska naisilla on kaikki valta parisuhdemarkkinoilla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko apn nilkat miten?

Vierailija
22/23 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn tasoteorian ongelma on se, että naiset ovat kautta linjan miehiä tasokkaampia. Se vitosen nainen silti on selvä suurimman osan viikkoa, harrastaa posliininmaalausta ja kuorolaulua ja käy kuntosalilla. Vitosen mies dokaa 24/7.

Tai; jos nelosen mies on se rappioalkoholisti Tampereen kaduilla, niin hänen kaltaisiaan ei löydy naisista montaa. Miehiä joka kaupungissa kodittomana.

Eikö se asteikko ole 1-10?

EI rappioalkoholisti todellakaan ole 4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn tasoteorian ongelma on se, että naiset ovat kautta linjan miehiä tasokkaampia. Se vitosen nainen silti on selvä suurimman osan viikkoa, harrastaa posliininmaalausta ja kuorolaulua ja käy kuntosalilla. Vitosen mies dokaa 24/7.

Tai; jos nelosen mies on se rappioalkoholisti Tampereen kaduilla, niin hänen kaltaisiaan ei löydy naisista montaa. Miehiä joka kaupungissa kodittomana.

Eikö se asteikko ole 1-10?

EI rappioalkoholisti todellakaan ole 4.

Oletin 40+ boomerina että 4-10 eli vanhat kouluarvosanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan