Nyt on muuten Robin tehnyt hitin
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Alkaneeko tästä Robinin uusi nousukausi? Riippunee myös paljonko vielä yrittää haikailla sinne ulkomaiden suuntaan.
Ja paljonko sanoituksissa on jauhonmakuista rakkaussaissea. Robin kuulostaa olevan parhaimmillaan 'reilun jätkän' lyriikoita laulaessaan
Eikä tartte laulaa liian korkealta. Se on hyvä tehokeino kun siihen kerran pystyy, mutta ei aikuisen miehen tarvitse kuulostaa teiniltä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se mainitsee olleensa KOREASSA jokaisessa IG postauksessa? Biisi on tarttuva melodialtaan, mutta myös hyvin tutun kuuloinen. Sanoitus on taattua tehdään läppänä-meininkiä josta meemikansa tykkää. 2/5
Tässä oli jotain samaa kuin siinä abreun uudessa valheista kaunein - biisissä. Tosin jotain saa myös saman artistin eilisen mä - biisin kanssa.
Tai sitten se on vaan tuo sanojen painottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuo keskijakaus ja pitkä tukka yhdistelmä on kyllä aika nounou minulle. Toisella tapaa laitettuna voi toimia.
Osittain ponnarilla?
Ihanaa että Robin on taas saanut juonesta kiinni!
Jäi korvamadoksi. Vaikkei itseä miellyttäisi niin onhan tämä satavarma hitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu siltä pojalta vaikka yrittää hittiä jahdata. Kyvyt ei riitä. Ei vaik koreaankin muutti. Floppi on.
Miettis jotain kunnon ammattia. Opiskelis!
Sarkasmia?
Lähtee kiertueelle alan walkerin solistiksi. Useaan maahan.
Toivoisin kyllä jotain hittibiisiä hänelle.
Tässähän se hittibiisi nyt on.
Robin on nuorison Arttu Wiskari. Tusinapoppia tasapäistetyille teineille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu siltä pojalta vaikka yrittää hittiä jahdata. Kyvyt ei riitä. Ei vaik koreaankin muutti. Floppi on.
Miettis jotain kunnon ammattia. Opiskelis!
Sarkasmia?
Lähtee kiertueelle alan walkerin solistiksi. Useaan maahan.
Toivoisin kyllä jotain hittibiisiä hänelle.
Tässähän se hittibiisi nyt on.
Maailmanlaajuista.
Itse en tästä biisistä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin! Nyt onnistuivat <3
Jep!!
Vierailija kirjoitti:
Alkaneeko tästä Robinin uusi nousukausi? Riippunee myös paljonko vielä yrittää haikailla sinne ulkomaiden suuntaan.
Varmasti hoksannut, että kannattaa keikoillakin pitää ne englanninkieliset minimissä niin kauan kun niitä biisejä ei edes suomalaiset juuri tiedä.
En vaan oo oikeen tähän päivään mennessä ymmärtänyt miten se biisinteko englanniksi onkin ontunut niin paljon siihen nähden miten suomeksi pärjää.
Joo tuo keskijakaus ja pitkä tukka yhdistelmä on kyllä aika nounou minulle. Toisella tapaa laitettuna voi toimia.