Nyt on muuten Robin tehnyt hitin
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Tuon pojan kannattaisi tehdä sellaisia Behm-tyyppisiä kohtalokkaita nyyhkisbiisejä. Menestyisi Suomessa sillä kun ulkonäkökin kohdillaan.
Biisi pari vois olla, mutta ei tuollaiset oikeen passaa pitemmän päälle Robinin energiaan ja persoonaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon pojan kannattaisi tehdä sellaisia Behm-tyyppisiä kohtalokkaita nyyhkisbiisejä. Menestyisi Suomessa sillä kun ulkonäkökin kohdillaan.
Voisi toimia!
Vierailija kirjoitti:
Loiro nuotiolla veti Lapinkesän aikoinaan,Loiri häpesi esitystä katseesta näki ,niin minäkin,jätkä on melkein pari metriä pitkä ja vinkuu kuin kiinainen sika.
Häpesi niin paljon, että levytti biisin sittemmin uusiksi Robinin kanssa.
Oletko miettinyt miksi,no luultavasti et,kyllä Loiri on tehnyt useankin vinkujan kanssa yhteistä työtä,ei sen takia että homma toimii ja että hän on kiinnostunut siitä vaan haluaa ottaa manit ja on esillä yleisölle vanha mies.Rip hänelle ovela jätkä.
Näillä kahdella oli molemmilla iso kunnioitus toisiaan kohtaan isosta ikäerosta huolimatta, mikä oli hienoa nähdä. Surullista että sinulta jäi tämä huomaamatta.
Fucking Antti Järvinen -kohta on hieno.
Tunnelmallinen oli tämäkin:
Jambon ja Robinin äänet sopivat yhteen. Robinilla on nuotit hallussa, kuten Jambo taisi jossain sanoa. Jambolla biletunnelma toimii ja laulu sujuu molemmilla kun Robin terävöittää melodiaa.
Ei säväyttänyt minua, toki Robinia katsoo mielellään.
armasti samaistuttava biisi, ja itseironisella otteella tehty. Mainio! 😄
Alkaneeko tästä Robinin uusi nousukausi? Riippunee myös paljonko vielä yrittää haikailla sinne ulkomaiden suuntaan.
Mitä se kielihutsu muuten tekee nykyään. Kovastihan sekin oli ulkomaita valloittamassa.
Ei onnistu siltä pojalta vaikka yrittää hittiä jahdata. Kyvyt ei riitä. Ei vaik koreaankin muutti. Floppi on.
Miettis jotain kunnon ammattia. Opiskelis!
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu siltä pojalta vaikka yrittää hittiä jahdata. Kyvyt ei riitä. Ei vaik koreaankin muutti. Floppi on.
Sulta tais mennä ohi, että tämä biisi on jo käytännössä varma hitti.
Vierailija kirjoitti:
Sinullakin jäänyt sama vanha levy soimaan niin suosittelisin kokeilemaan jotain uutta virkistykseksi :)
Itse tykkäsin pidemmästä tukasta. Voisi olla joku malli.
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Jätetään toi tyyli 2010-luvulle pliis
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidin tuosta pitkästä tukasta. Vaikka onhan Robin komea vaikka säkki päällä, mutta pitkissä hiuksissa on sitä jotain.
Korealainen Holynn on mahtava. Kuumaa kuulostaa ihan kansainväliseltä hitiltä ja oma biisi on hieno.
Robinkin on edukseen yhteisvideolla.
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmia?
Lähtee kiertueelle alan walkerin solistiksi. Useaan maahan.
Toivoisin kyllä jotain hittibiisiä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidin tuosta pitkästä tukasta. Vaikka onhan Robin komea vaikka säkki päällä, mutta pitkissä hiuksissa on sitä jotain.
Enemmän se näyttää siltä jonkun hehkuttamalta Benjamin ingrossolta pitkässä tukassa.
Molemmat menee. Mutta jostain syystä komeampi tai kasvot näkyy paremmin pidemmällä tukalla. En tiedä miksi.
Makuasioita nämä kai.
Vierailija kirjoitti:
Korealainen Holynn on mahtava. Kuumaa kuulostaa ihan kansainväliseltä hitiltä ja oma biisi on hieno.
Robinkin on edukseen yhteisvideolla.
Se kuumaan biisi kuulostaa kyllä hyvältä koreaksi.
Robinilta löytyy myös kivasti itseironiaa :D
https://www.instagram.com/reel/C7ov5_ltMxd