Kuis perhe tarttee rahaa jäätelöön?
Eli olen monessa someryhmässä mukana, jossa moni vanhempi voi pyytää rahaa ja apua elämiseen, jos vaikka velkoihin mennyt kelatuista eikä rahaa ruokaan ole kuin muutama satanen jne. No nyt mietin, että kovin moni viime aikoina pyytänyt kesälomaksi rahaa jäätelöön perheelleen. Tai reissua Suomenlinnaan, jonne taitaa päästä ihan Helsingin sisäisellä matkalipulla jos siellä päin asustelee. Mutta siis, auttakaa mua profiloimaan, että kuka pyytää julkisesti apua jäätelöön, joka siis maksaa esim. Mun lähi k-marketissa 6 x tuutti 1,39€. Lidlissä varmaan halvempaakin. Ja liteankin kermajäätelön saa alle 2€.
Kommentit (5)
Luuletko, että valittajille kelpaa mikään 0,23€ maksava tuutti? Pitää olla kallista ja parasta, siihenhän ne kaikki rahatkin on jo valmiiksi mennyt. Ei tyydytä mihinkään tollaseen. Joillekin rikkaille toi vielä ois ok (siksi pysyykin rikkaana) mutta ei köyhille riitä
Varmaan siihen jätskikioskista ostettavaan.
Itse en kehtaisi nimellä ja kuvalla pyytää mitään rahaa johonkin 3€ maksavaan jäätelöön lapselle. Ehkä vois sit säästää jostain muusta. Vaikka elämistä tai bissestä. Tai autosta. Tai vaikka niistä tatuoinneista ja lävistyksistä. Tai sisustuksesta tai lopettaa vaikka Netflix kesäksi ja iloita ihan Ruudusta ja Ylen katsomosta
Me ei koskaan käydä jäätelökioskilla vaan ostetaan 6kpl paketti ja syödään se, meitä on 6 perheessä. Rahat riittäisi kyllä jäätelökioskiin mutta pidän sitä aivan turhana tuhlauksena, kioski on kaupan parkkipaikalla..
No eihän jäätelö ole pakollista. Mieluummin ostaisin leipää tai vessapaperia.