Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten toiminta Tinderissä

Vierailija
01.06.2024 |

Ihmetyttää nämä naisten "aloitteet" Tinderissä:

Nainen: Moi

Minä: No moikkamoi :)

Tuloksena täysi hiljaisuus tai mätsin poisto 🙂

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naisena en alotakkaan keskusteluita :-) kyllä sieltä aina joku reipas mies pistää hyvän alotuksen ja sitten molemmat pitää keskustelua yllä.

Vierailija
22/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jos aloittavat, niin usein pelkkä moi. Miehiltä vaaditaan muutakin kuin moi tai mitä kuuluu. 

Juuri yksi nainen aloitti moi, muutama viesti oli vaihdettu , niin ghostasi yhtäkkiä. Eikä ollut mikään top5 nainen. Ihan tavallinen nainen. Minkä takia laittaa edes viestiä ,jos ei ole alkuun mitään kiinnostusta

Joo, näinpä. Tuntuu usein että miehen pitää olla koko ajan viihdyttämässä tai kyselemässä, muuten homma hiipuu.

Niin pitääkin. Ja sama homma jatkuu muuten livenäkin ja ihan loppuun asti.

Kyllä, nämä palstan uroot ajattelevat homman olevan kerralla selvä kun "saa" naisen😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jos aloittavat, niin usein pelkkä moi. Miehiltä vaaditaan muutakin kuin moi tai mitä kuuluu. 

Juuri yksi nainen aloitti moi, muutama viesti oli vaihdettu , niin ghostasi yhtäkkiä. Eikä ollut mikään top5 nainen. Ihan tavallinen nainen. Minkä takia laittaa edes viestiä ,jos ei ole alkuun mitään kiinnostusta

Jos on kuitenkin jo muutama viesti vaihdettu, niin jonkinlaisen käsityksen oli sinusta ehtinyt saada. Kiinnostusta oli siis jutella ja tutustua, mutta jokin sanomissasi asioissa tai tavassasi puhua/kirjoittaa, tappoi sen kiinnostuksen. Ei tää nyt mitään rakettitiedettä ole ;).

Vierailija
24/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valittaa että Ei saa heippa viestejä pistää vähän low leveliä.  Yritä itse.  Naisten viestit Hei.   

Ei mitäänjatkoa ..ei mitään ..vähän kun tyhjäpää feministi.

Naiset on waan low level sakkia.

No jos tuo sinun tapasi kirjoittaa siellä, niin en yhtään ihmettele se loppuu siihen yhteen tai kahteen viestiin. 😂😂😂😂

Vierailija
25/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on miehiä ihan hitosti verrattuna naisiin. Sekin vaikuttaa, lukumäärät eivät täsmää.

Vierailija
26/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas ketjun vastauksista naisten "huippukorkean" tason 🤣

Vierailija
27/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia ei vaan kiinnosta tuntemattomille puhuminen 24/7. Se on aika paljon tuurista kiinni sattuuko se moi viesti tulemaan juuri silloin kun jaksaa keskustella sille _tuntemattomalle_ ja jos hetki ei ole oikea, ja viesti luokkaa "moi miten menee?" Niin juu ei kiitos. 

Vierailija
28/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on videopeli ja ajanvietettä, jota ei tarvitse ottaa tosissaan. Kaikki muu menee edelle. 

Vierailija
29/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin sellaista sovellusta kuin bumble eli siellä naisten on pakko tehdä aloite. 

Siellä ehkä muutama mätsi tuli vuodessa ja naisten aloitteet oli aina "moi" tai "hi", sitten kun alko juttelemaan siellä niin naiset melkein aina ghostasi minut, itse vain muutaman kerran olen ghostannu naisen siellä. 

Missään muissa deittiapeissa naiset ei ole alotteita tehny ja niissä menee aika saman kaavan mukaan nuo :D

Olen käyttänyt deittiappeja varmaan 10 vuotta ja olen ikisinkku.

M34

Vierailija
30/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus:

Olet älyttömän kuuma. Haluan ottaa sut heti. Puhutaan sit myöhemmin.

Vierailija
31/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainnut olla useampi mato koukussa, ja joku innokkaampi ehdottanut tapaamista, tapaaminen mennyt hyvin ja koko sovellus poistettu. Mitään muuta ei tule mieleen

Vierailija
32/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö uhriudut ja voimaannut ku et saanu vasta kaikua. Te olette kyllä luusereita. 

Olen täältä lukenut lukuisis uhriutumisia naisilta, että miksei miehet tee aloituksia, kun nainen on itse mätsännyt. Ovat sitten poistaneet mätsin voimaantuneina siitä, että kyllä miehen pitää tehdä aloitus. Aivan yhtä luusereita nuo uhriutuvat naisetkin.

Vierailija
33/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa nuo tinderit. Ulos kotoa mars ja jonkun kivan harrastuksen pariin. Sieltä on paljon todennäköisempää löytää oikea kumppani. Jos epätoivoiseksi heittäytyy, niin sitten jonkun jääkiekkojoukkueen fanibussiin harjoittelemaan smalltalkkia. Siellä ainakin on sopiva puheenaihe valmiiksi tiedossa. 

Vierailija
34/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin sellaista sovellusta kuin bumble eli siellä naisten on pakko tehdä aloite. 

Siellä ehkä muutama mätsi tuli vuodessa ja naisten aloitteet oli aina "moi" tai "hi", sitten kun alko juttelemaan siellä niin naiset melkein aina ghostasi minut, itse vain muutaman kerran olen ghostannu naisen siellä. 

Missään muissa deittiapeissa naiset ei ole alotteita tehny ja niissä menee aika saman kaavan mukaan nuo :D

Olen käyttänyt deittiappeja varmaan 10 vuotta ja olen ikisinkku.

M34

Sama juttu, tai sitten tulee 👋. Ja sitten samat naiset vikisee, että miksi miehet tekee tylsiä aloituksia.

Vierailija
35/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli vaan ottanut oppia miehiltä. Noin lähes kaikki miehet aloittaa keskustelun. Pelkkä Moi. Otin sitten länsi- eurooppalaisen miehen. Osaa puhua ja pussata. 

Vierailija
36/36 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne naiset vaan tappaa siellä aikaa esim odottavat pääsyä hammaslääkäriin, se on nykyään ihan sama kun lukisi uutisia puhelimesta, ei ne edes mieti sitä toista puoliskoa ja miltä siltä tuntuu.

Kannattaa ottaa sama asenne, ei tuolla kovin vakavissaan kannatta olla. Mätsi poistoon tai jättää vastaamatta, jos tulee ykskin tylsä viesti, näinhän ne naisetkin tekee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme